Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان در رشت برگزار می‌شود. ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، به منظور رفاه حال مردم در ایام پایانی سال، تأمین و توزیع انواع کالاها و اقلام اساسی شهروندان با قیمت‌های مصوب در دستور کار قرار دارد و در همین راستا طبق برنامه قرار است نمایشگاه‌ عرضه مستقیم کالای بهاره در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، نمایشگاه‌های بهاره این استان را از لحاظ کارایی و استقبال مردم جزو برترین نمایشگاه‌های بهاره کشور قلمداد کرد و اظهار داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در گیلان از تاریخ 18 تا 27 اسفند امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپا می‌شود.

جلال‌الدین محمد شکریه برخی از اهداف برگزاری نمایشگاه‌های عرضه کالای بهاره در استان گیلان را برشمرد و عنوان کرد: حمایت از قشر آسیب‌پذیر جامعه، رقابت سالم عرضه‌کنندگان کالاها، نظارت بیشتر بر روی نحوه قیمت‌گذاری و فروش مایحتاج مردم از جمله اهداف مهم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی محسوب می‌شود.

گلستان| برپایی نمایشگاه‌ها زمینه شناسایی بازارهای داخلی و خارجی را فراهم می‌کنداتاق اصناف یاسوج به گران‌فروشی در نمایشگاه‌های تخصصی کهگیلویه و بویراحمد اعتراض کردنمایشگاه‌های کتاب موجی از علم و تحقیق در جامعه راه می‌اندازد

نایب رئیس اتاق اصناف کشور تمرکز بر روی عرضه و فروش بیشتر محصولات تولیدی و کالاهای با برند داخلی را از دیگر کارکردهای مثبت برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالاها خواند و تصریح کرد: در نمایشگاه امسال کالای بهاره استان گیلان واحدهای صنفی دارای پروانه کسب، در اولویت نخست دریافت غرفه قرار دارند.

شکریه با بیان اینکه اصناف خود در کف بازار حضور دارند و به عنوان مصرف‌کننده بسیاری از کالاها و خدمات محسوب می‌شوند عنوان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 800 رسته شغلی در گیلان وجود دارد بنابراین یک واحد صنفی فقط در یک رسته خودکفا بوده و در بقیه رسته‌ها خودش به عنوان مصرف‌کننده و جزئی از مردم تلقی می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان گیلان وجود چیزی حدود 108 هزار واحد صنفی دارای پروانه در این استان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با توجه به وجود این تعداد واحد صنفی و رقابتی که بین آنان وجود دارد هر محتکر، گران فروش و یا فردی که اصرار به عرضه کالای بی‌کیفیت داشته باشد خود به خود از عرصه بازار خارج می‌شود.

نایب رئیس اتاق اصناف کشور صیانت از بازار را توسط بازرسان نظام صنفی مورد تأکید قرار داد و گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های ذیربط نظیر سازمان‌های صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی و سایر نهادهای نظارتی افزایش قیمتی در کشور نداشته باشیم تا اتاق اصناف بتواند با آرامش کامل بازار شب عید را مدیریت کند.

وی نگهداری و صیانت از اشتغال موجود در سطح واحدهای صنفی سراسر کشور را مهم‌ترین اولویتی که همه باید به تحقق آن کمک کنند تلقی کرد و ابراز داشت: نقش و جایگاه خانواده بزرگ اصناف در ایجاد فرصت‌های شغلی قابل انکار نیست بنابراین ارائه بسته‌های پیشنهادی جهت حمایت از کسب و کار واحدهای صنفی ضروری است.

رئیس اتاق اصناف استان گیلان با بیان اینکه دستورالعمل‌‌‌ها و قوانین باید در راستای پشتیبانی از فعالیت واحدهای صنفی وضع شوند اصلاح و بازنگری در برخی از قوانین را لازم خواند و گفت: حمایت قانونی و یا اعطای تسهیلات بانکی در قالب بسته‌های پیشنهادی می‌تواند موجب افرایش اشتغال ایجاد شده در حوزه اصناف شود.

انتهای پیام/614/ح

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره رئیس اتاق اصناف استان گیلان واحدهای صنفی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم

مجموعه "اسوه"، با نگاهی تاریخی به زندگی ائمه اطهار(ع) برای نخستین‌بار در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود. - اخبار فرهنگی -

صفا امیری، مدیر نشر بین‌المللی براق، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به فعالیت‌های این نشر در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران گفت: نشر براق امسال با 27 عنوان کتاب جدید برای گروه سنی کودک و نوجوان در این رویداد فرهنگی حضور خواهد داشت. 

وی ادامه داد: شش عنوان از مجموعه "انتظار" برای نخستین‌بار عرضه خواهد شد. در این کتاب، زندگی امام زمان(عج) برای گروه سنی کودک روایت می‌شود. زندگی‌نامه حضرت قائم(عج)، نواب ایشان، وظایف منتظران، شباهت‌هایی که ایشان با دیگر افرادی دارند که در قرآن و احادیث ذکر شده است و ... از جمله موضوعاتی است که در این مجموعه به آن پرداخته شده است. 

امیری از مجموعه "اسوه" با عنوان دومین مجموعه جدید این نشر برای نمایشگاه یاد کرد و افزود: این مجموعه تلاش دارد زندگی 14 معصوم(ع) را در بستر تاریخی و با تکیه بر اسناد و منابع تاریخی بررسی و روایت کند. 

زمانه زر و زور و گل محمدی

مدیر نشر براق یادآور شد: مجموعه "سازنده کشتی کیست؟" از دیگر آثاری است که از این نشر برای اولین‌بار عرضه می‌شود. این مجموعه که به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین حیدری ابهری نوشته شده، در نظر دار. موهبت و نعمت‌های الهی را بر مبنای آیات قرآن کریم برای کودکان با زبانی داستانی روایت کند. در واقع کودک با یادآوری نعمت‌ها، می‌آموزد که چگونه شاکر خداوند باشد.

سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از روز 19 تا سی‌ام اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) برپاست. 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ۱۶۱۲متقاضی کسب و کارهای خردخانگی به بانکهای استان معرفی شدند
  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود