Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم مقدم، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد و دبیر اجرایی سومین جشنواره تئاتر خیابانی کهن دشت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: طی هماهنگی‌های انجام شده و پیگیری دبیرخانه این رویداد، جدول زمان بندی بازبینی آثار جشنواره کهن دشت تدوین شده است که طبق این جدول و به جهت تسهیل گروه‌های نمایشی آثار ارسالی از غرب استان در روز جمعه یازدهم بهمن در فرهنگسرای هنر نظرآباد و متقاضیان مرکز استان در روز شنبه دوازدهم بهمن در تئاتر شهر کرج اجرا خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم افزود: آثار ارسالی از غرب البرز با نام‌های رجبعلی، ماده ۱۴۸، سبزه متمایل به سفید، پسرکش، هنگام، زم، اول چاله بود بعد چاه، هیاهو برای هیچ و من قاتل پسرتان نیستم در روز جمعه مورخ ۹۸/۱۱/۱۱ در فرهنگسرای هنر نظرآباد به آدرس بلوار آیت اله خامنه ای، جنب بوستان کوثر و بخش دیگر آثار نیز با نام‌های درد پنهان، زندگی آقای میم، چرخ زندگی چرخ مرگ، حماسه دیگر، پانتومیز، عروس جنگ، توپ قانونی شماره ۵، آبی که قطع شد و من بیکار شدم نیز روز شنبه مورخ ۹۸/۱۱/۱۲ در تئاتر شهر کرج به آدرس عظیمیه، چهلا و پنج متری کاج اجرا و بازبینی می‌شوند.

او گفت: همه گروه‌های نمایشی باید یک ساعت پیش از زمان تعیین شده در محل اجرا حضور یافته و هرگونه ملزومات اجرایی را به همراه داشته باشند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد در ادامه به مرحله نهایی سومین دوره جشنواره تئاتر خیابانی کهن دشت البرز اشاره کرد و افزود: این جشنواره پس از اعلام نتایج بازبینی، وارد مرحله اصلی و نهایی خود شده و آثار منتخب در بوستان‌ها و میادین شهرستان نظرآباد اجرا خواهند شد.

انتهای پیام / م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره تئاتر خیابانی شهرستان نظرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمانی جشنواره تئاتر رضوی در ۶ شهر ایران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادامه بیست ویکمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در کشور، رویداد‌های هفدهمین جشنواره تئاتر رضوی به عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های هنری، شش نمایش برجسته را در شش شهر مختلف به صحنه می‌برد.

این جشنواره که همواره مورد توجه علاقه‌مندان به هنر نمایش بوده، امسال نیز با آثاری متنوع و خلاقانه، میزبان دوستداران تئاتر است.

در تهران، نمایش سنجاب به نویسندگی لیلا روغنگر قزوینی و کارگردانی مهدی روزبهانی، از ۱۳ تا ۳۰ اردیبهشت در تماشاخانه ماه، هر روز ساعت ۱۸ به نمایش درمی‌آید. در اسلام آباد غرب، الو سلام نوشته مهرداد رایانی مخصوص و کارگردانی قباد دارابی، از ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت در پلاتو غدیر، هر روز ساعت ۱۶ اجرا می‌شود. پانما به قلم مجید کاظم زاده مژدهی و کارگردانی لیلا مهدی آباد در کرمانشاه، از ۲۰ تا ۲۵ اردیبهشت در تئاتر شهر، هر روز ساعت ۱۷ به نمایش گذاشته می‌شود.

در تفرش، پیچ کمر نوشته و کارگردانی سید مجید میر حسینی، از ۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت در آمفی تئاتر پرفسور حسابی، هر روز ساعت ۲۰ ارائه می‌گردد. در یاسوج، دست‌های سرخ نوشته سید حسین فدای حسین و کارگردانی سید رضا رفیعی، از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت در پلاتو حسین پناهی، هر روز ساعت ۱۹ به اجرا درمی‌آید؛ و در تبریز، سفر سوزن بان نوشته مهدی صالحیار و کارگردانی علی مجید پور، در ایام دهه کرامت در تئاتر شهر تبریز، هر روز به نمایش درخواهد آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهمانی جشنواره تئاتر رضوی در ۶ شهر ایران
  • هیات انتخاب «اولین جشنواره خیمه شب بازی» معرفی شدند
  • آغاز به کار پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • جدیدترین تصویر از وضعیت اسفناک تئاتر شهر + عکس
  • انتشارفراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان
  • اعلام آثار راه‌یافته به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر
  • معرفی هیات انتخاب اولین جشنواره خیمه‌شب‌بازی
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»