Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز (پنجشنبه ۱۰ بهمن) هر گرم طلای ۱۸ عیار ۵۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان و هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۵۷۸ دلار ارزشگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (پنجشنبه ۱۰ بهمن) هر گرم طلای ۱۸ عیار ۵۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان و هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۵۷۸ دلار ارزشگذاری شده است. همچنین سکه بهار آزادی طرح قدیم ۵ میلیون تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید ۵ میلیون و ۲۰ هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۹۳۲ هزار تومان ارزشگذاری و معامله می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش، امروز در بازار آزاد ارز دلار ۱۳ هزار و ۴۰۲ تومان، یورو ۱۴ هزار و ۹۰۷ تومان، پوند ۱۷ هزار و ۹۲۰ تومان، درهم امارات ۳۷۷۶ تومان، دلار استرالیا ۹۳۱۳ تومان، دلار کانادا ۱۰۴۶۶ تومان، یوان چین ۱۹۹۵ تومان و لیر ترکیه ۲۳۲۱ تومان معامله می شود.

 

این در حالی است که سه شنبه 8 بهمن هر گرم طلای 18 عیار 511 هزار و 100 تومان، هر انس طلا در بارازهای جهانی 1580 دلار، سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 980 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید 5 میلیون و 12 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 550 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 540 هزار تومان، سکه 935 هزار تومان ارزشگذاری شده بود.

 

همچنین سه شنبه 8 بهمن دلار 13 هزار و 407 تومان، یورو 14 هزار و 900 تومان، پوند 17 هزار و 866 تومان، دلار استرالیا 9246 تومان، دلار کانادا 10381 تومان، یوان چین 1979 تومان، لیر ترکیه 2299 تومان ارزشگذاری شده بود.

 

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز (پنجشنبه ۱۰ بهمن) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۵ ارز مانند یورو و پوند کاهش و قیمت ۱۰ واحد پولی دیگر افزایش یافت؛ نرخ دلار و ۱۱ ارز دیگر نیز ثابت ماند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد شهادت حضرت فاطمه زهرا س فهما ایام فاطمیه فهما رویداد ملی فهما شهادت حضرت زهرا س قیمت طلا و سکه قیمت ارز و سکه قیمت طلا قیمت ارز طلا ارز سکه بهار آزادی طرح تومان ارزشگذاری ارزشگذاری شده انس طلا هزار تومان ۱۰ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد

قیمت طلا امروز پنجشنبه پس از اینکه فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را طبق انتظار ثابت نگه داشت و نشان داد که همچنان به سمت کاهش احتمالی نرخ می‌رود، افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا ۰.۳ درصد افزایش یافت و پس از افزایش بیش از یک درصدی جلسه قبل به ۲۳۲۳ دلار و ۶۶ سنت رسید. هر اونس طلای آمریکا با یک درصد افزایش به ۲۳۳۳ دلار و ۳۰ سنت رسید.

سرمایه‌گذاران منتظر گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده هستند که در روز جمعه منتشر می‌شود. گزارش اشتغال روز چهارشنبه نشان داد که حقوق و دستمزد خصوصی ایالات‌متحده در آوریل بیش از حد انتظار افزایش یافته است. گزارشی از وزارت کار ایالات متحده نشان داد که فرصت‌های شغلی ایالات‌متحده در ماه مارس به کمترین میزان در سه سال گذشته رسیده است، در حالی که تعداد افرادی که شغل خود را ترک می‌کنند کاهش یافته است.

طبق گزارش شورای جهانی طلا، تقاضای جهانی طلا انعطاف‌پذیری را نشان داد و سالانه سه درصد رشد کرد و به ۱۲۳۸ تن در سه ماهه اول رسید که قوی‌ترین شروع یک سال از سال ۲۰۱۶ را نشان می‌دهد. بر اساس گزارش شورای جهانی طلا علیرغم افزایش هشت درصدی تقاضای طلا در هند در سه ماهه مارس، افزایش قیمت‌های اخیر چالشی را ایجاد می‌کند که به طور بالقوه منجر به پایین‌ترین مصرف سالانه در چهار سال گذشته می‌شود.

طبق گزارش رویترز، نقره با ۰.۶ درصد افزایش به ۲۶.۷۹ دلار در هر اونس رسید، پلاتین با حدود یک درصد افزایش به ۹۵۸.۹۵ دلار و پالادیوم ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۵۶.۳۱ دلار رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / سکه لب مرز حساس ایستاد
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • قیمت طلا و سکه کاهشی شد؛ سکه چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۲ اردیبهشت ماه
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰