Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل اوقاف و امورخیریه آذربایجان غربی از طلب ۲۰۰ میلیارد تومانی اداره کل اوقاف از دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،حجت الاسلام ناصر جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره، گفت: در چهار سال گذشته برای ۲۰ هزار رقبه در سطح استان سند مالکیت اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی افزود: هم اکنون نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی طلب داریم.

حجت الاسلام جوانبخت گفت: در سطح استان ۳۸ هزار رقبه داریم که هفت هزار رقبه غیرمتصرفی است.

حجت الاسلام  جوانبخت با اشاره به ثبت ۶۰۰ وقف جدید در استان در چهار سال گذشته، تصریح کرد: در چهار سال گذشته ۵۷ میلیارد تومان مجموع درآمد موقوفات استان بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: رویکرد مردم نسبت به وقف بخصوص با نیات جدید در سال‌های گذشته، خوب بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی افزود: در چهار سال گذشته نزدیک به ۹۰۰ میلیون تومان برای حوزه‌ها توسط اوقاف پرداخت شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی طلب اوقاف اوقاف آذربایجان غربی طلب از دستگاه های دولتی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ۲۰۰ میلیارد تومان چهار سال گذشته حجت الاسلام هزار رقبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، در جلسه ای با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری یزد و نمایندگان نیروی انتظامی استان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برگزار گردید.

در این جلسه علوی نیا مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری با تاکید به ضرورت همکاری همه دستگاهها و تاثیرات طرد اتباع غیرمجاز ، رفع مشکلات گذشته و تشدید محاسن در سال ۱۴۰۳ را خواستار شد.

 در ادامه محسنی راد مدیرکل اتباع ومهاجرین خارجی استانداری با ارائه گزارشی از آمار و اقدامات انجام شده در سال گذشته ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی ،انتظامی و قضایی، اعلام آمادگی و پشتیبانی از ادامه طرح در سال ۱۴۰۳ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس