Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شهردار بابلسر خبراز افتتاح هم زمان چند پروژه عمرانی در ایام الله دهه فجر در بابلسرراداد.     
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابلسر،مهندس رضا رحیمی شهردار بابلسر با اعلام این خبر که در خجسته ایام الله دهه فجر چهار پروژه افتتاح خواهد شد گفت : دفتر ایستگاه سواری های بابلسر - بابل در پایانه اتوبوسرانی ، پناهگاه حیوانات در محل پارکینگ هفتم و دو زمین ورزشی شهرک ساحلی و کاظم آباد پروژه هایی هستند که طی مراسمی هم زمان افتتاح خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

         
وی در ادامه با اشاره به پروژه هایی همچون تصفیه خانه فاضلاب خانگی (سپتاژ) و اولین کمپ ورزشی ویژه فوتبال در بابلسر که در زمینی به مساحت یازده هزار متر مربع در حال ساخت است خاطر نشان کرد : در کنار این دو پروژه شهرداری بابلسر در حال احداث پل چهارم ، مجموعه ورزشی فرهنگی استخر دو قلو ، ساختمان اداری شهرداری است.
مهندس رضا رحیمی سپس با اشاره به پروژه هایی چون نهضت آسفالت ، پیاده روسازی و فرش موزائیک ، ایجاد دسترسی های جدید برای مناسب سازی ترافیک طی شانزده ماه گذشته اشاره و تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افتتاح هم زمان چند پروژه عمرانی در ایام الله دهه فجر بابلسر الله دهه فجر پروژه هایی هم زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان

عملیات ساخت پیاده‌راه در خیابان باباطاهر همدان که جزو طرح‌های مصوبه طرح جامع شهری همدان بوده است امروز با حضور مسئولان و مردم آغاز شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077171 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری