Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی تیموری گفت: ویژه‌برنامه‌های مربوط به سال نوی چینی عملا از برنامه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خارج شده است.

معاون گردشگری کشور گفت: ویژه‌برنامه‌های مربوط به سال نوی چینی به‌دلیل تقارن با ایام فاطمیه قرار بود از ابتدای هفته آتی اجرا شود که با توجه به شرایط پیش‌آمده در کشور چین و شیوع ویروس خطرناک کرونا و ضرورت پیش‌بینی تمهیدات احتیاطی لازم از دستور کار خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در همین راستا معاونت گردشگری از تاسیسات اقامتی، پذیرایی، تفریحی و گردشگری، همکاران بخش خصوصی و فعالان صنعت گردشگری کشور انتظار دارد ضمن درک دغدغه‌های هموطنان عزیز، تمهیدات احتیاطی لازم را در اجرای برنامه‌های گردشگری برای گردشگران ورودی از کشورهای مختلف به‌ویژه کشورهای مبتلا به ویروس کرونا در پیش بگیرند.

منبع: میراث آریا

کد خبر 408152

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گردشگری گردشگران ویروس کرونا چین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خارج شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی

فرماندار شهرستان گرمی از تخصیص اعتبارات لازم در حوزه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرمی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسین مولایی در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جزو اولویت‌های اول در شهرستان گرمی است و در سال‌های اخیر اعتبارات قابل توجهی را به این حوزه تخصیص داده‌ایم.

حسین مولایی افزود: امسال نیز در چند حوزه از جمله کاوش محوطه دیگه‌ور، برگزاری جشنواره‌ها و معرفی قابلیت‌ها، آموزش صنایع‌دستی، موزه گرمی و جاده‌های گردشگری اعتبارات لازم را برای حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اختصاص می‌دهیم.

دریاچه گیلارلو ظرفیت مهمی برای گردشگری شهرستان گرمی است

در ادامه این نشست حسن محمدی ادیب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: دریاچه گیلارلو در شهرستان گرمی ظرفیت مهمی برای گردشگری این منطقه است و با همکاری فرمانداری شهرستان و سایر نهادهای مرتبط می‌بایست یک جشنواره برای این منطقه تعریف شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: جشنواره‌ها نقش مهمی در دیده شدن و جذب سرمایه‌گذار برای منطقه دارند و لازم است که در شهرستان گرمی نیز جشنواره‌هایی برای معرفی ظرفیت‌های منطقه تعریف کنیم.

وی تاکید کرد: همچنین لازم است برای آموزش صنایع‌دستی، تولید محتوا برای معرفی ظرفیت‌ها و کاوش محوطه تپه دیگه‌ور نیز از اعتبارات شهرستانی اختصاص پیدا کند تا بتوانیم اقدامات مهمی را در این شهرستان انجام دهیم.

کد خبر 750878

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد