Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران که قبل از سفر به امارات دردسرهای فراوانی داشتند و با سنگ اندازی‌های زیاد از سوی AFC مواجه بودند، با پروازی عجیب، طولانی و خسته کننده به امارات رفتند تا خستگی ناشی از این سفر هم بر مشکلات آنها اضافه شود.

در حالی که گفته می‌شد سنگ اندازی‌های اماراتی ها باعث شد تا پرواز اختصاصی و چارتر آبی ها از فرودگاه مهرآباد به دبی نرود، پیگیری خبرنگار مهر مشخص کرد مشکلات مالی بین ایرلانی که برای کاروان استقلال پرواز چارتر کرده بود با امارات مانع انجام این سفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اماراتی‌ها به نمایندگان استقلال اعلام کردند با هر ایرلانی به راحتی و بدون کوچکترین مشکلی می‌توانند به امارات سفر کنند به جز همان ایرلانی که برای آنها پرواز چارتر کرده بود.

این ناهماهنگی که خود استقلالی‌ها عامل آن بودند باعث شد تا سفری یکی دو ساعته بسیار طولانی و خسته کننده شود و تصمیم گیرندگان و مسئولانی که هواپیما چارتر کرده بودند شانس آوردند که آبی پوشان در این بازی پیروز شدند چون در غیر اینصورت تبعات این پرواز پر ماجرا و طولانی دامن تصمیم گیرندگان را می‌گرفت.

کد خبر 4838784

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم الکویت لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کاراته لیگ جهانی کاراته وان کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال تراکتور لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کاراته تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری

شماری از پرستاران بیمارستانی در گرگان با بیان اینکه نسبت به اضافه‌کار اجباری اعتراض داریم، اظهار داشتند: «مدتی‌ست که به اضافه کار اجباری و شیفت‌های طولانی اعتراض داریم؛ برخی از همکاران‌مان تصمیم گرفته‌اند تن به اضافه‌کار اجباری ندهند، اما در مقابل واکنش مسئولان و مقامات مثبت نبوده است.»   به گزارش ایلنا، یکی از این پرستاران گفت: به یکی از همکاران مرد ما گفته شده اگر تن به اضافه‌کار اجباری ندهی، باید بخش‌ات را عوض کنی یا از کارت استعفا بدهی!   به گفته این پرستار، اجبار در اضافه‌کار یا ایستادن در شیفت‌های طولانی، خلاف قانون است، اما پرستاران برای اینکه شغل خود را از دست ندهند، به این اجبار تن می‌دهند.   پرستاران گرگان، خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ی حق الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛‌ در باشگاه استقلال چه خبر است؟
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • قطع همکاری نواک جوکوویچ با یک مربی دیگر
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • برای عمر طولانی‌تر از پله‌ها بروید
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است