Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با ارسال پیامی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی وی را به عدم تعهد به توافق اسلو متهم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در این پیام که توسط حسین الشیخ، وزیر امور شهرسازی فلسطین به موشه کحلون، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی منتقل شد، تاکید کرده است که طرف فلسطینی دیگر ارتباطی با توافق اسلو ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس همچنین از پاسخ به تماس تلفنی و دریافت پیام دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا امتناع ورزید.

در همین راستا، نبیل شعث، نماینده ویژه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: اسرائیل توافق اسلو را اجرا نمی‌کند و ما رئیس تشکیلات را مامور به مقابله با آن کردیم.

وی افزود: ما به شکل مثبتی برای بازگرداندن وحدت ملی فلسطین تلاش خواهیم کرد.بعد از نمایش خنده آور روز سه شنبه و نمایش ترامپ و نتانیاهو، هیچ رئیس یا رهبر عربی نمی‌تواند کنار بایستد.

شعث افزود، هر آنچه که طرف فلسطینی می‌خواهد درباره هماهنگی امنیتی،توافق پاریس و غیره بعد از اتفاقات روز سه شنبه انجام بدهد قابل توجیه است.

وی محاسبات ترامپ و نتانیاهو را انتخاباتی دانست و گفت، این امر تنها به فلسطین مرتبط نیست. اقدام ترامپ و نتانیاهو تلاش جدی برای حذف مسئله فلسطین است.

منبع: الف

کلیدواژه: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ترامپ و نتانیاهو توافق اسلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام صهیونیست: نتانیاهو مانع اصلی توافق آتش‌بس در غزه است

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به نقل از یک مسئول بلندپایه آگاه به جزئیات مذاکرات گفت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به سبب فشارهای سیاسی به تاخیر می‌اندازد.

این مقام اسرائیلی تاکید کرد که نتانیاهو در جلسات کابینه جنگ با شروط توافق موافقت می‌کند اما در جلسات کابینه دولت به خاطر اسموتریچ و بن گویر چیز دیگری می‌گوید.

وی افزود که نتانیاهو اکنون نماینده یک اقلیت در کابینه جنگ و همچنین در برابر روسای سرویس‌های امنیتی در خصوص توافق مبادله اسرا است.

کد خبر 6091390 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تحلیلگر اسرائیلی:زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود/ دیوان کیفری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو/ یدیعوت آحارانوت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به تاخیر می‌اندازد+ عکس و فیلم
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو مانع اصلی توافق آتش‌بس در غزه است
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!