Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: از تاریخ 15 بهمن 98 ممنوعیت حمل دام‌های فاقد پلاک اجرا می‌شود و در صورت مشاهده حمل دام‌های فاقد پلاک، برابر قانون برخورد قضایی خواهد شد و دام‌های بدون پلاک مصداق کالای قاچاق محسوب می‌شوند.

حبیب شریفیان در حاشیه بازدید از سایت کشاورزی و برخی واحدهای تولیدی و دامداری شهرستان مرند، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان و جهاد کشاورزی شهرستان مرند از هر سرمایه‌گذاری معقول و مطلوب در این شهرستان و استان حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرمایه‌گذاری‌هایی که بعد از بهره‌برداری، منجر به رونق تولید و ایجاد اشتغال و افزایش بهره شغلی در حوزه کشاورزی شود، به جد مورد حمایت جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اجرای طرح پلاک گذاری و هویت دار کردن دام‌های سنگین، بیان کرد: برای جلوگیری از قاچاق دام زنده از کشور، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شیوه نامه‌ای را تنظیم کرد که در دی ماه ۹۷ در هیأت دولت تصویب و اواخر سال گذشته ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی، شریفیان افزود: بر اساس این شیوه نامه ۵ ماده‌ای، چنانچه دام‌های کشور بعد از 15 بهمن ماه 98، هویت دار نشوند، مصداق کالای قاچاق محسوب می‌شوند./ ایسنا

بیشتر بخوانید:

دامداران زنجانی دام جدید به واحدهای دامی وارد نکنند

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان جهاد کشاورزی مصداق کالای قاچاق حمل دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد

نصرت الله نیکو مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اجرای این طرح‌ها باعث شد تا هزار و ۲۴۵ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سامانه نوین آبیاری مجهز شوند و نیاز بهره برداران را برطرف سازد.

وی با بیان اینکه هزار و ۹۵۵ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین نیز در حال اجرای سامانه‌های نوین آبیاری است، ادامه داد: ۱۳۰ طرح برای این منظور در دستور کار قرار دارد که میانگین پیشرفت فیزیکی آنها ۶۳ درصد بوده و درحال تکمیل است.

نیکو اضافه کرد: ۶۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سامانه‌های نوین آبیاری مجهز است که این عملکرد سبب شده تا در سطح کشور رتبه دهم را بین استان‌ها به دست بیاوریم.

به گفته این مسئول، سازمان جهاد کشاورزی در برنامه ریزی پیش رو باید سه هزار هکتار طرح سامانه‌های نوین آبیاری را در اراضی کشاورزی اجرایی کند که بخش قابل توجهی از این مهم نیازمند تامین اعتبار به موقع و در برخی موارد همکاری بهره برداران است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: سامانه‌های نوین آبیاری سبب کاهش مصرف آب و افزایش بهره وری و کیفیت مصرف آب می‌شود که استفاده از این روش به عنوان یکی از برنامه اصلی و هدفمند در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • برداشت سه تن زعفران از مزارع لرستان
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد