Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی لرستان به دنبال انتشار برخی اسامی کاندیداهای یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی استان در فضای مجازی مبنی بر تایید و یا رد صلاحیت، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، روابط عمومی هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی لرستان به دنبال انتشار برخی اسامی کاندیداهای یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی استان در فضای مجازی مبنی بر تایید و یا رد صلاحیت، اطلاعیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به انتشار برخی اسامی کاندیداهای یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی مبنی بر اینکه افرادی تائید و یا رد شده‌اند، بدین وسیله اعلام می‌گردد تاکنون هیچ‌گونه لیست جدیدی از کاندیداهای استان لرستان مبنی بر تائید یا رد از جانب شورای محترم نگهبان، هیات مرکزی نظارت و هیات نظارت استان به فرمانداری‌ها ابلاغ نگردیده و موارد مطرح شده در فضای مجازی شدیدا تکذیب می‌شود.

 

از همه دستگاه‌های ذی‌ربط انتظار می‌رود از اقدامات غیرقانونی بعضی از جریان‌های سیاسی و یا افراد حقیقی و حقوقی که در جهت تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی حرکات نادرستی را انجام می‌دهند، برابر قانون برخورد نمایند.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما رویداد ملی فهما دهه فجر شهادت حضرت فاطمه زهرا س مسجد ایام فاطمیه طرح ملی فهما اردبیل هیئت نظارت بر انتخابات جریان های سیاسی فضای مجازی هیات نظارت بر انتخابات فضای مجازی مبنی رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت

تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عصر امروز سه شنبه، دومین جلسه هیات موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

چه‌کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟

در این جلسه، مدعوین به ارائه نقطه نظرات خود درباره موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیات 9 نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرامنامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبین جریان انقلاب پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس برنامه ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به 100 نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد