Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: باید مراقب باشیم که دهه فجر میدان مانور برای کاندیداهای انتخاباتی نشود و با ۴۰ سال تجربه نیز گام دوم انقلاب را محکم‌تر از گذشته برداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام علی قابل در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز(پنج شنبه) در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات به مناسبت درپیش بودن دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار کرد: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب گذشت و دنیا دریافت که انقلاب اسلامی در پی تحقق آرمان‌هاست و نه تنها ایران را از مستکبران رها کرد بلکه درصدد است تا سایر ملت‌ها را از دست استکبار نجات دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علی‌رغم اینکه هر روز دشمن یک توطئه هر سال که می‌گذرد عمق نفوذ جمهوری اسلامی بیشتر می‌شود و امروز به جایگاهی رسیدیم که مرز برخورد ما پشت دروازه‌های اسرائیل شده و مستقیم با امریکا مواجهه می‌کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: حمله به عین‌الاسد چشم فتنه را کور کرد و برای دشمن بسیار سنگین بود؛ به طوری که امریکا با محاسباتی که داشت، فهمید قدرت مواجهه با ایران اسلامی را ندارد.

این مقام مسئول ابراز کرد: امروز ندای انقلاب اسلامی به گوش جهانیان می‌رسد و کار به جایی رسیده که ترجمه کتب رزمنده‌های ایران در امریکا مورد توجه قرار گرفته است و معنویت‌های خاطرات رزمندگان دریچه دیگری را برای آن‌ها باز می‌کند.

قابل عنوان کرد: دشمنان هیچگاه در خواب هم نمی‌دیدند که روزی یمن سنگر انقلاب اسلامی و معنویت شود؛ چراکه یادمان نمی‌رود قدرت‌های بزرگ یمن را تقسیم کرده بودند یا اینکه سوریه و عراق را زمانی جولانگاه خود قرار داده بودند اما امروز قدرت در دست جبهه مقاومت است و این‌ مسائل آرامش را از کاخ سفید ربوده و طبیعی است که علیه ایران اسلامی توطئه کنند.

وی ادامه داد: امروز توطئه‌های جدیدی شروع شده که معتقدم بحث معامله قرن بیشتر شبیه یک شوخی است و ملت فلسطین تمام قد در برابر اسرائیل ایستاده است و امریکا هرگز نمی‌تواند با وجود نیروهای مقاومت کاری پیش ببرد.

"انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت"؛ شعار دهه فجر امسال

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه انتخابات مانور سیاسی ملت ما است، اضافه کرد: امسال دو صحنه برای ملت ایران جلوه می‌کند که یک صحنه جلوه مقاومت در برابر استکبار جهانی و اقتدار ایران اسلامی است و صحنه دیگر هم آمادگی ملت ایران برای انتخابات است و باید کاری کنیم که در جهان جلوه کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: باید بدانیم که تنها راه رهایی، حضور در صحنه است و باید مراقب باشیم که دهه فجر میدان مانور برای کاندیداهای انتخاباتی نشود و با ۴۰ سال تجربه نیز گام دوم انقلاب را محکم‌تر از گذشته برداریم.

قابل تاکید کرد: رسانه‌های ما وظیفه سنگینی در به تصویر کشیدن این حضور در جهان و تشویق مردم برای حضور در انتخابات دارند؛ انقلاب اسلامی تاکنون حدود ۴۰ انتخابات را تجربه کرده که به طور میانگین در هر انتخابات ۶۰ درصد مردم حضور داشتند که این یک ظرفیت بسیار بزرگ است.

وی یادآور شد: ما ۲۲ کارگروه برای دهه فجر در استان داریم که حدود ۴ هزار برنامه برای این ایام تدارک دیده شده و روز اول با حرکت موتور سواران به سمت گلزار شهدا و گلباران آن شروع می‌شود؛ همچنین زنگ انقلاب را در مدارس داریم که مراسمی ویژه به این مناسبت در سالن الغدیر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین ابراز کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین، افتتاحیه‌های مختلف از جمله ۷۴۸ پروژه، مراسم دیدار با لاله‌ها، نشست‌های سیاسی و بصیرتی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جشنواره‌های مختلف و شب شعر، اعزام مبلغین، اعزام ۲هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به مشهد و غبارروبی مساجد از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

این مقام مسئول افزود: همچنین در این ایام کمک‌های مردمی برای کمک به مردم سیل‌زده بلوچستان جمع آوری شده و گروه‌های پیشتاز به منطقه اعزام شدند که نشان می‌دهد مردم علی رغم محدودیت‌های اقتصادی اما به وضعیت هموطنان خود توجه دارند.

قابل یادآور شد: امسال مسیر راهپیمایی مراسم ویژه 22 بهمن از دو نقطه میرعماد و ولیعصر شروع و به خیابان شهدا ختم می‌شود که سخنران ویژه خواهد داشت و در سایر مناطق استان هم این راهپیمایی عظیم برگزار خواهد شد که با چهلمین روز شهادت سردار شهید سلیمانی مصادف است.

وی در پایان گفت: شعار محوری دهه فجر امسال "انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت" است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مقام مسئول ایران اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین با اعلام این خبر گفت: جشنواره های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و روستای خوزنین با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ گل و گیاه، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کارهای مرتبط با صنعت گل و گلاب از امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در مجموعه گردشگری تالار شهر قزوین و مجموعه گردشگری کشاورزی روستای خوزنین آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: جشنواره گل محمدی و آیین گلابگیری مجموعه تالار شهر از تاریخ سیزدهم به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود که ویژه‌برنامه این مراسم همراه با برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی – هنری در روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آیین کهن پنجاه به در خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین افزود: جشنواره گل محمدی خوزنین برای دومین سال متوالی از تاریخ ۱۳ تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه گردشگری کشاورزی واقع در باغستان این روستا و ویژه‌برنامه آن نیز در روز ۲۰ اردیبهشت که در تقویم ملی روز گل محمدی نامگذاری شده، برگزار خواهد شد.

خزائلی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های گل محمدی معمولا با استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران روبه‌رو بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ که برگزاری این دو رویداد انجام شده شاهد حضور گسترد علاقمندان به آیین‌های سنتی و گردشگران در این مراسم باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902115

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • سونامی لیست های انتخاباتی /خانه انقلاب هم کاندیداهایش را معرفی کرد +اسامی
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیداهای اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین