Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و همچنین انتخابات صدا و سیمای مرکز گیلان ۳۰ هزار دقیقه برنامه سازی را در دستورکار دارد که ۱۵ هزار دقیقه شامل تولید و پخش ویژه برنامه های دهه فجر و بیش از ۱۴ هزار دقیقه نیز برنامه سازی ویژه انتخابات است.

محمدباقر باقرزاده امروز ۱۰ بهمن ماه در نشست با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز گیلان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسب فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: ۴۱ سال از خواست مردم برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی می گذرد و مردم ولایتمدار ایران همچنان بر عهد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران پایبند هستند، طی این سال ها «مردم سالاری» و «دین سالاری» دو بال ارزشمند برای نظام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان افزود: دهه فجر طلوع ارزش های اسلامی و رهایی ملت از یوغ استثمار و ایادی آنهاست؛ ایام الله دهه فجر فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق ملت و مقام معظم رهبری است، برای پاسداشت همه رشادت ها و ایثارگری مردم باید ویژه برنامه های این ایام را هرچه باشکوه تر برگزار کنیم.

باقرزاده گفت: برای اینکه انقلاب به این نقطه و شکوه برسد کم هزینه نداده ایم و در ادوار مختلف شهدای گرانقدری برای پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان با هدف اقتدار نظام تقدیم انقلاب شده اند.

وی ادامه داد: انقلاب چهلمین سال خود را با اقتدار پشت سر گذاشته و وارد دهه پنجم شده، با اقتدار نیز مسیر خود را ادامه می دهد، در حالیکه بدخواهان این ملت به دنبال این بودند که انقلاب چهل سالگی خود را نبیند.

باقرزاده بیان کرد: در چنین برهه تاریخی رهبر انقلاب در قالب گام دوم مطالبی را ارائه فرمودند که چراغ راهی برای فراروست و عزت ۴۰ سال گذشته و آینده انقلاب را ترسیم کردند، قطعا با ابلاغ گام دوم فصل جدید حیات جمهوری اسلامی ایران با اقتدار آغاز می شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان با اشاره به خطبه های مقام معظم رهبری در نماز جمعه اخیر مبنی بر تقویت همه حوزه ها، گفت: باید علاوه بر حوزه های دفاعی، همه حوزه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را تقویت کنیم تا با برنامه ریزی بتوانیم بزه های اجتماعی را کمتر کنیم.

وی با بیان اینکه «فرهنگ» اساس همه توفیقات است، افزود: اصحاب فرهنگ با برنامه ریزی جامع تر می تواند سایر بخش ها را به حرکت دربیاورد که در این راستا می توانیم با هم افزایی و نشست های هم اندیشی کارکردهای متنوعی داشته باشیم و موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی را مطرح و ایده پردازی کنیم.

وی با اشاره به تشریح برنامه های صدا و سیما به مناسبت دهه مبارک فجر و انتخابات، تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و همچنین انتخابات صدا و سیمای مرکز گیلان ۳۰ هزار دقیقه برنامه سازی را در دستورکار دارد که شامل طرح ها، افتتاحیه ها و برنامه سازی های مختلف می شود، که ۱۵ هزار دقیقه شامل تولید و پخش ویژه برنامه های دهه فجر و بیش از ۱۴ هزار دقیقه نیز برنامه سازی ویژه انتخابات است.

باقرزاده ادامه داد: در ایام دهه فجر معاونت صدا اقدام به تولید و پخش برنامه های مختلف نظیر «روز خوبی پیروزی»، «پرچمداران عشق ویژه ۶۳ شهید انقلاب استان»، «۹ برنامه پنج ترانه ویژه سرودهای انقلابی»، «نمایش های ۳۰ دقیقه ای ویژه انقلاب»، «برنامه شبانه های رادیو»، «برنامه روستا»، «برنامه تالشی» می کند، همچنین در معاونت سیما به مناسبت دهه مبارک فجر «آینه تلاش»، «ویژه برنامه پوشش زنده راهپیمایی در پنج نقطه رشت و ۱۰ شهرستان»، «امیدآفرینی»، پوشش و انعکاس افتتاح پروژه های استانی، برنامه«هفت هنر» که به جشنواره فیلم فجر می پردازد، تولید و پخش ۹ ویدیو کلیپ، پادکست، موشن گرافی، اینفوگرافی و همچنین تهیه و پخش مستند، طراحی ۲۵ پوستر و عکس نوشته، گفتگوی ویژه خبری با رویکرد انقلاب و دستاوردهای آن برنامه ریزی شده است.

وی با تشریح سیاست های رسانه ملی در ایام انتخابات، گفت: «تبیین ضرورت مشارکت در انتخابات»، «تبیین تاثیر مجلس قوی و کارآمد در کارآمدسازی دیگر دستگاه ها»، «مجلس قوی و پاکدست در رفع مشکلات مردم و کشور و تلاش برای ارائه ملاک ها و معیارهای انتخاب اصلح»، «تبیین سلامت انتخابات در کشور»، «برجسته سازی آرای مردم در شکل گیری مجلس کارآمد»، « تبیین مولفه های مجلس انقلابی و خدمت به مردم»، «بیان و انعکاس گشترده موفقیت های تفکر انقلابی در عرصه های مختلف کشور»، « تاکید بر اتحاد و انسجام ملی در انتخابات»، «توجه و انعکاس ایده در راستای حل مشکلات اقتصادی» از مهم ترین رویکردهای رسانه ملی در آستانه انتخابات پیشرو است.

مدیرکل صدا و سیمای گیلان با اشاره به آیه «إِنَّا هَدَیْناهُ السَّبیلَ إِمَّا شاکِراً وَ إِمَّا کَفُوراً» مبنی بر معرفی انتخاب درست، گفت: تلاش ما این است تا در رسانه ملی با برنامه سازی های مختلف ملاک انتخاب درست را به مخاطبان معرفی کرده و زمینه مشارکت حداکثری افراد را در انتخابات فراهم کنیم؛ سعی داریم با برنامه سازی ها اقتدار و امنیت کشور را در عرصه های مختلف هسته ای، فناوری نانو، بیوتکنولوژی، پزشکی و خدمات رسانی به رخ جهانیان بکشیم.

وی اضافه کرد: صدا و سیمای مرکز گیلان به مناسبت انتخابات تاکنون در بخش های مختلف خبر، سیما و صدا و حتی فضای مجازی ویژه برنامه هایی را داشته و همچنان در دستورکار دارد که شامل گفتگوی ویژه خبری، تولید کلیپ ویدیو، موشن گرافی، طراحی عکس نوشت و اینفوگرافی، برنامه های شبانگاهی و پخش سریال با رویکرد انتخابات، تبیین و تشریح موضوعات مختلف در برنامه های میزگرد محور، ویژه برنامه روز انتخابات، پخش مستند گزارشی و ... می شود.

وی تاکید کرد: ما خبرنگاران پا ارتباط بین مردم و مسئولین هستیم و باید خدمات نظام را تبیین کنیم. در این راستا ایجاد همدلی، تبیین خدمات نظام، وحدت و امید آفرینی، ایجاد نشاط در جامعه از رسالت های ماست و باید با عملکردمان زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات پیشرو و راهپیمایی ۲۲ بهمن فراهم کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات صداوسيما صدا و سیمای مرکز گیلان مدیرکل صدا و سیمای دهه مبارک فجر جمهوری اسلامی ۳۰ هزار دقیقه برنامه ریزی ویژه برنامه تولید و پخش رسانه ملی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، حسین محمدیان گفت: این نمایشگاه با هدف ارایه‌ی فرصت‌های سرمایه گذاری استان‌های مختلف از روز شنبه، هشتم تا چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه درتهران دایر است و گیلان نیز دراین نمایشگاه یک غرفه‌ی ۵۰ متری در اختیار دارد تا فرصت‌های سرمایه گذاری استان را معرفی و ارایه کند.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه در نمایشگاه امسال سه زنجیره‌ی ارزش از گیلان را رونمایی خواهیم کرد، افزود: نوغان، نساجی و پوشاک – محصولات کشاورزی – گردشگری سه زنجیره ایی هستند که در نمایشگاه اکسپوی امسال در تهران معرفی میشود.
وی افزود: علاوه بر این سیمای اقتصادی گیلان در این نمایشگاه به تصویر کشیده می‌شود وفرصت‌های سرمایه گذاری استان در قالب ۲۰ فرصت بزرگ با بیش از ۹۰ همت (۹۰ هزار میلیارد تومان) به معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
محمدیان همچنین تصریح کرد: علاوه بر این ۲۰ سرمایه گذاری بزرگ، صد فرصت سرمایه گذاری دیگر استان نیز برای جذب بخش خصوصی به گیلان معرفی خواهد شد.
بیش از ۱۸۰ مجموعه‌ی اقتصادی از کشور‌های مختلف در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری کشور موسوم به اکسپو ۲۰۲۴ درتهران شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان