Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، در این دوره از اجلاس, روسای بهره برداری به معرفی تجارب و برخی پروژه های خود پرداختند.از جمله روسای پتروشیمی های نوری, امیرکبیر,کاوه,پژوهش و فن آوری,آریاساسول گزارش خود را ارائه کردند.همچنین بررسی وضعیت تامین خوراک منطقه ماهشهر و نیز وضعیت محیط زیست این شهرستان از دیگر موضوعات مورد بحث در این اجلاس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه افزایش دو میلیون تنی ظرفیت خالی صنعت پتروشیمی در سال ٩٩

مهندس میرهاشمی,مدیر کنترل تولید شرکت صنایع ملی پتروشیمی در آغاز این اجلاس برنامه با اشاره به ظرفیت خالی موجود در صنعت پتروشیمی از برنامه افزایش دو میلیون تنی مجتمع های تولیدی صنعت  پتروشیمی در سال ٩٩ با مشارکت مجتمع ها خبر داد.

سخنران سی و چهارمین اجلاس روسای بهره برداری صنعت پتروشیمی, تامین مستمر خوراک، رفع گلوگاه های تولید، هم افزایی و استفاده از کل زیرساخت های صنعت پتروشیمی و صنعت نفت و تامین زیرساخت و لجستیک را بعنوان موارد تحقق برنامه افزایش تولید اعلام نمود.

او همچنین از مشارکت و دریافت پیشنهادات کلیه مجتمع ها در راستای تحقق برنامه ها استقبال کرد.

درخواست رییس بهره برداری امیرکبیر از NPC

مهندس داریوش معتمد,رییس بهره برداری شرکت پتروشیمی امیر کبیر هم در سخنان خود, به ثبت بالاترین رکورد تولید پلی اتیلن این شرکت در سال جاری طی بیش از ده سال گذشته در دوره مدیریت جدید اشاره کرد.او در بخش دیگر سخنانش مسئله تامین خوراک و تلاش پتروشیمی امیرکبیر برای حل این موضوع را مورد توجه قرار داد و در همین باره مکاتبات با شرکت صنایع ملی پتروشیمی را یادآور شده و  دو درخواست مشخص ذیل  را مطرح کرد:

۱-ایفای نقش حاکمیتی NPC در نظارت بر  اجرای کامل قرارداد اتان

۲-درج نام پتروشیمی امیر کبیر در لیست رسمی مصرف کنندگان اتیلن خط غرب

مهندس معتمد همچنین در پایان سخنانش اجلاس روسای بهره برداری را فرصتی برای تقریب روسای بهره برداری های سراسر کشور در جهت گسترش همکاری ها برشمرد و از مهمانان خواست تا در جهت هم افزایی از این پس سطح ارتباطات فی مابین را گسترش دهند.

بخش انتهایی اجلاس,  پرسش و پاسخ شرکت کنندگان از ارائه دهنگان مطالب در مراسم بود. این دوره از اجلاس به رسم هر ساله با گرفتن یک عکس یادگاری به کار خود پایان داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پتروشیمی امیر کبیر پتروشیمی امیرکبیر صنعت پتروشیمی شرکت پتروشیمی برنامه افزایش مجتمع ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا

شانا _ گروه فیلم: نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز یکشنبه (نهم اردیبهشت‌) با حضور رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، امیر هوشنگ کرمی، سرپرست امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران، سلیمان قاسمیان، مدیرکل آسیا، آفریقا و اقیانوسیه معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت و علی شاهوردی، مدیر هماهنگی افزایش ظرفیت و تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا برگزار شد.

دریافت 28 MB

دیگر خبرها

  • متانول به جای صادرات تبدیل به بنزین می شود
  • متانول به‌جای صادرات تبدیل به بنزین می‌شود
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • جمع آوری ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود