Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@16:29:02 GMT

۱۵ بهمن آخرین مهلت حمل دام بدون پلاک

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۲۹۶۵

۱۵ بهمن آخرین مهلت حمل دام بدون پلاک

حبیب شریفیان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از سایت کشاورزی و برخی واحدهای تولیدی و دامداری شهرستان مرند با اشاره به اجرای طرح پلاک گذاری و هویت دار کردن دام‌های سنگین خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از قاچاق دام زنده از کشور، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شیوه نامه‌ای را تنظیم کرد که در دی ماه ۹۷ در هیأت دولت تصویب و اواخر سال گذشته ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفیان افزود: بر اساس این شیوه نامه ۵ ماده‌ای، چنانچه دام‌های کشور بعد از ۱۵ بهمن ماه ۹۸، هویت دار نشوند، مصداق کالای قاچاق محسوب می‌شوند.

وی گفت: بر این اساس تمام بهره‌برداران اعم از دامداران، دامپروران، چوبداران و صاحبان کشتارگاه‌های دام باید از تاریخ یاده شده از حملِ هرگونه دام‌های فاقد پلاک بین استانها پرهیز کنند و در صورت مشاهده حمل دام‌های فاقد پلاک، با خاطیان، برابر قانون برخورد قضائی می‌شود.

شریفیان با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان و جهاد کشاورزی شهرستان مرند از هر گونه سرمایه گذاری معقول و مطلوب در این شهرستان و استان حمایت می‌کند، افزود: سرمایه گذاری‌هایی که بعد از بهره برداری، منجر به رونق تولید و ایجاد اشتغال و افزایش بهره شغلی در حوزه کشاورزی شود، به جد مورد حمایت جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی قرار خواهد گرفت.

       

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان آذربایجان شرقی جهاد کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش بامزه دختر محسن کیایی در حین خوردن سیرابی (فیلم) واکنش محسن کیایی و شبنم مقدمی به اجرای آهنگی از محسن یگانه (فیلم) رونمایی از اسم مخفی سید جواد هاشمی در برنامه صداتو (فیلم)

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم)
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند