Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان یک استاد حوزه علمیه و دانشگاه گفت: از کسانی که مسئول رسیدگی به مسایل مربوط به خانواده‌های جان باختگان حادثه مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت در کرمان هستند، استدعا داریم تمامی هم و غم خود را برای رسیدگی به این موضوع، صرف کنند.

حجت‌الاسلام "کاظم راشد یزدی" پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت جانباختگان مراسم تشییع پیکر شهدای جبهه مقاومت در حسینیه ثارالله شهر کرمان گفت: بهترین نوع مردن، سرخ مردن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که مرگ حریف علمای اعلام و شهدا نیست، تصریح کرد: انبیاء، علما و شهدا در روز قیامت رسما اجازه شفاعت دارند.

این واعظ کشوری با اشاره به شهدای دوران دفاع مقدس عنوان کرد: در دفاع مقدس حدود ۴ هزار و ۵۰۰ شهید زیر ۱۵ سال داشتیم که این خون معصومان به پای درخت انقلاب ریخته شده است.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه با ابراز همدردی با خانواده جان باختگان حادثه تشییع پیکر شهدای مقاومت در کرمان ادامه داد: این غم بسیار سنگین بود. دستان مردان خانواده‌های معظم جان باختگان در مراسم تشییع پیکر شهدای جبهه مقاومت در کرمان را می‌بوسم و چادر زنان را به دیده می‌کشیم و به آنها تسلیت و تبریک عرض می کنیم.

وی بیان کرد: برخی سوال می کنند که تشییع پیکر شهید سلیمانی عملی فی‌سبیل‌الله نبوده است؟ فی‌سبیل‌الله فقط در صحنه جنگ نیست لذا این افرادی که در این مراسم جان باختند شهید هستند.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه خاطرنشان کرد: از کسانی که مسئول رسیدگی به مسایل مربوط به این خانواده‌ها هستند، استدعا داریم تمامی هم و غم خود را برای رسیدگی به این موضوع، صرف کنند.

به گزارش ایسنا، در روز ۱۷ دی‌ماه در مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت بیش از ۶۰ نفر از افرادی که در این مراسم شرکت کرده بودند به دلیل ازدحام جمعیت و عدم پیش‌بینی مسئولین مربوط مبنی برآنکه مسیر انتخابی گنجایش جمعیت چند میلیونی ندارد، جان باختند و تا این لحظه گزارش رسمی از دلیل این رخداد ارایه داده نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی تشییع پیکر شهدای جبهه مقاومت استاد حوزه علمیه و دانشگاه تشییع پیکر شهدای مقاومت مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت در کرمان باختگان حادثه جان باختگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان

رضا احسانی زاده جانشین حوزه مقاومت بسیج کارگری امام صادق (ع) سمنان گفت: این مراسم اولین یادواره شهدای کارگری و کارخانه های سمنان است که در قالب که در راستای کنگره ۳ هزار شهید استان برگزار شد.

در این‌مراسم‌ از تعدادی از کارگران‌ و خانواده شهدای کارگر تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است