Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی خراسان شمالی از اکران 14 فیلم منتخب سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با میزبانی دو سینما در این استان خبرداد.

حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اعلام این خبر افزود: "من می‌ترسم" به کارگردانی بهنام بهزادی، "آتابای" به کارگردانی نیکی کریمی، "آن شب 12+" به کارگردانی کوروش آهاری، "تومان" به کارگردانی مرتضی فرشباف، "خوب، بد، جلف 2 "ارتش سری" به کارگردانی پیمان قاسمخانی،"دشمنان" به کارگردانی علی درخشنده و "روزبلوا" به کارگردانی بهروز شفیعی از 15 تا 21 بهمن ماه هر روز ساعت 18 در سینما گلشن و ساعت 21 در سینما عمیق بجنورد اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرخنده همچنین از اکران فیلم‌های "کشتارگاه" به کارگردانی عباس امینی، "سه گام حبس 12+" به کارگردانی سامان سالور،"قصیده گاوسفید" به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها، "روز صفر" به کارگردانی سعید ملکان، "لباس شخصی" به کارگردانی امیرعباس ربیعی،"مغزاستخوان" به کارگردانی حمیدرضا قربانی و "دوزیست" به کارگردانی برزو نیک‌نژاد از 15 تا 21 بهمن ماه هر روز ساعت ساعت 18 و 30 دقیقه در سینما عمیق و ساعت 20 و 30دقیقه در سینما گلشن بجنورد خبرداد.
گفتنی است خراسان شمالی برای پنجمین‌بار میزبانی اکران فیلم‌های منتخب جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را بر عهده دارد که امسال از 15 تا 21 بهمن ماه 14 فیلم در بخش رقابتی و پنج فیلم هم در بخش سیمرغ پروانه‌ها (ویژه کودکان و نوجوانان)  در مرکز استان اکران خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فیلم فجر جشنواره بین المللی فیلم فجر 15 تا 21 بهمن ماه خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی از راهیابی فیلم کوتاه «مدرسه آنالوگ» به بخش بین المللی جشنواره رشد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سعید فوداجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ از بین 3 هزار و 700 اثر ارسالی از 119 کشور جهان در پنجاه و سومین دوره جشنوراه بین‌المللی فیلم رشد جزو منتخب‌ها شد.

وی افزود: این اثر به بخش بین‌المللی این رویداد راه یافت و در حال پخش در عرصه ملی و بین‌المللی است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی یادآور شد: کارگردان این اثر احسان عمیدیان و تهیه‌کننده آن محسن سروریان بوده و این فیلم از تولیدات حوزه هنری خراسان جنوبی و محصولی از مرکز فیلم جوان سوره است.

به گفته وی محتوای این فیلم کوتاه در زمینه معلمی فداکار در زمان کرونا است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • میراث «پل آستر» در سینما
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود