Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌ جمعه اهل سنت جزیره شیف بوشهر گفت: معامله قرن حاصل همدستی حکام کشورهای خودفروخته منطقه با رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار است. ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سید حسن حسینی در مراسم ایام فاطمیه و شهادت بی‌بی‌ دوعالم حضرت فاطمه زهرا(ع) بر الگوپذیری از این بانوی بزرگ اسلام تاکید کرد و اظهار داشت: برای رسیدن به سعادت پیروی از راه و مسیر ائمه اطهار(ع) باید مورد توجه ویژه مسلمانان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آمریکا از راه‌های مختلف برای ضربه زدن به دین اسلام وارد می‌شود گفت: ایجاد تفرقه بین مسلمانان از برنامه‌های مهم دشمنان از جمله آمریکا است که در برخی کشورهای منطقه اهداف خود را دنبال می‌کند.

امام‌ جمعه اهل سنت جزیره شیف بوشهر بصیرت‌افزایی و افزایش آگاهی مسلمانان و شناخت دشمنان را یک ضرورت دانست و با اشاره به نقشه ننگین معامله قرن بیان کرد: نقشه ننگین معامله قرن از ترفندها و برنامه‌های آمریکایی- صهیونیستی است که مسلمانان باید در برابر این ترفند ایستادگی کنند.

حسینی نقشه ننگین معامله قرن را حاصل همدستی حکام خودفروخته کشورهای عربی با رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار دانست و خاطرنشان کرد: حاکمان سست‌ ایمان و حامیان این طرح ذلت‌بار بدانند به حول و قوه الهی این معامله دستاوردی جز شکست و روسیاهی برای عاملان و حامیان آن نخواهد داشت.

وی با محکوم کردم تعیین قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: معامله ننگین قرن و به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی جامعه اهل سنت بوشهر به‌شدت محکوم است.

امام جمعه بوشهر: نقشه ننگین معامله قرن به مقاومت تاریخی قرن تبدیل می‌شود بوشهر|امام‌جمعه اهل سنت بندر پرک کنگان رونمایی از طرح ننگین معامله قرن را محکوم کرد اولین واکنش ظریف به رونمایی آمریکا و رژیم صهیونیستی از معامله قرن

امام‌ جمعه اهل سنت جزیره شیف بوشهر تاکید کرد: کشورهای اسلامی باید در مقابل این نقشه موضع و راه مقاومت و ایستادگی را در برابر این جهانخواران در پیش بگیرند.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر

گزارش‌ها حاکی از آن است که امروز (شنبه) طبق روال هفته‌های گذشته، تجمع اعتراضی در پایتخت انگلیس برای حمایت از غزه شکل گرفته است. 

به گزارش ایستگاه رادیویی ال‌بی‌سی، «کمپین همبستگی با فلسطین» این راهپیمایی را سازماندهی کرده است. «بن جمال» مدیر این گروه حامی فلسطین می‌گوید: «با کشف گور‌های دسته‌جمعی فلسطینیان در غزه اکنون گروه عظیمی از مردم انگلیس خواستار آتش‌بس فوری و پایان دادن به فروش تسلیحات به اسرائیل هستند». وی همچنین اشاره کرد افرادی که به این راهپیمایی آمده‌اند، در «سمت درست تاریخ» ایستاده‌اند.

گفته شده که جرمی کوربین، رهبر سابق حزب کارگر انگلیس نیز در این تظاهرات حضور دارد. همچنین گفته می‌شود حضور نیرو‌های پلیس در شهر لندن پررنگ است. 

 روز گذشته مقامات غزه به جستجو در گور‌های دسته‌جمعی در بیمارستان‌های جنوب این نوار محاصره شده پایان داده و اعلام کردند که در مجموع ۳۹۲ جسد کشف شده است. شواهدی وجود دارد که شهدا شکنجه یا اعدام شده‌اند. همچنین احتمال زنده به گور شدن برخی از اجساد نیز مطرح شده است. 

این مسئله واکنش مقامات بین‌المللی را در پی داشته است. همزمان با کشف این گور‌های دسته‌جمعی، موجی از اعتراضات نیز در دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی آغاز شد. 

دانشجویان در این تظاهرات که در حال گسترش به اروپا و استرالیا است، خواستار قطع هرگونه رابطه با شرکت‌هایی هستند که به نحوی با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • بازداشت ۶۰۰ دانشجو آمریکایی معترض به نسل‌کشی در غزه
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • آکسیوس: ۶۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا بازداشت شده‌اند
  • بلینکن بار دیگر به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید