Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید اسدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: یکی از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی حمایت از محرومین و گسترش خدمات رسانی به مناطق محروم است لذا به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، دامداران شهرستان شهربابک از خدمات رایگان بهره مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: علاوه بر ویزیت رایگان دام‌ها توسط کارشناسان این شبکه طی روز‌های ۱۵ و ۱۷ بهمن، واکسیناسیون رایگان دام‌های منطقه علیه بیماری‌های مختلف دامی از جمله تب برفکی، آبله گوسفندی و نیوکاسل طیور بومی انجام می‌گیرد و همچنین سم پاشی رایگان جایگاه و دام‌های مناطق مسینان نیز به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان صورت می‌گیرد.

اسدی تصریح کرد: با رعایت اصل پیشگیری مقدم بر درمان دامداران با اکیپ‌های دامپزشکی همکاری کرده و دام‌های خود را علیه بیماری‌های مختلف دامی واکسینه کنند.

او در ادامه با اشاره به اینکه دامپزشکی یکی از مهمترین تشکیلات حرفه‌ای است که با ارائه خدمات اجرایی و نظارتی و فنی نقش مهمی در تضمین سلامت غذایی جامعه ایفا می‌کند.

اسدی عنوان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بازدید از کارخانجات خوراک دام، مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، کارخانه شیر، رستوران‌ها و کبابی‌ها، داروخانه و مراکز درمانی و مایه کوبی دامپزشکی تشدید می‌یابد.

او در پایان گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی با موضوع بیماری‌های مشترک در گروه‌های هدف روستا‌های خبر و بنه یکه از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی شهرستان شهربابک انقلاب اسلامی دهه مبارک فجر دام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب در حاشیه این مسابقه با تبریک هفته سلامت اظهار داشت: سلامت همکاران و ایجاد نشاط و شادابی بین همکاران از اهمیت خاصی برخوردار است. حسین اصغری افزود: به منظور ترویج سبک زندگی سالم و همچنین ورزش و تحرک در بین همکاران، مسابقه فوتبال به همت واحد ورزش در چمن اختصاصی امور آب و فاضلاب شهرستان میانداب برگزار شد.  این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن