Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:17:02 GMT

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات زمستانی اروپا

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۴۰۲۴

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات زمستانی اروپا

درحالیکه پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا به پایان خود نزدیک می‌شود در این مطلب به آخرین نقل و انتقالات انجام شده در ماه ژانویه خواهیم پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا ساعات پایانی خود را سپری می‌کند و کوشش‌های باشگاه‌های این قاره برای جذب چهره‌های جدید با هدف حضور پرقدرت‌تر در نیم‌فصل دوم رقابتهای باشگاهی اروپا تا ساعاتی دیگر به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا پایان رسمی مهلت نقل و انتقالات در اروپا در این مطلب به مهمترین اخبار و حواشی این پنجره نقل و انتقالات خواهیم پرداخت.

 

 

پنج شنبه 10 بهمن

 

12:50 باشگاه دیوید بکام در آمریکا، اینتر میامی اعلام کرده که برای جذب ادینسون کاوانی ستاره خط حمله پاری سن ژرمن در تلاش است (آ اس)

 

12:30 بارسلونا امیدوار است در فرصت باقی‌مانده برای ایوان راکیتیچ ستاره کروات خود خریدار پیدا کرده و او را واگذار کند(اسپورت)

 

12:00 بوروسیا دورتموند به جذب امره جان ستاره آلمانی و ترک‌تبار یوونتوس با قرارداد 26 میلیون یورویی نزدیک شده است (دیلی میل)

 

11:30 تاتنهام در آخرین روزهای باقی مانده به فرصت نقل و انتقالات مذاکراتی با رئال مادرید انجام داده و ستاره ولزی این تیم گرت بیل را می‌خواهد (دیلی میل)

 

11:00 لازیو برای جذب ستاره فرانسوی خط حمله چلسی اولیویه ژیرو آماده می‌شود (دی‌مارتزیو)

 

 

 

چهارشنبه 9 بهمن

 

14:00 پابلو ماری ستاره باشگاه برزیلی فلامینگو با قراردادی قرضی به آرسنال پیوست. آرسنال می‌تواند در پایان فصل قرارداد او را دائمی کند (دیلی استار)

 

13:00 لیورپول که در شروع پنجره نقل و انتقالات ژانویه تاکومی مینامیوی ژاپنی را به خدمت گرفته بود علاوه بر او جو هاردی را هم از برنت‌فورد به خدمت گرفت. (گل)

 

12:00 تاتنهام یکی از فعال‌ترین تیمهای انگلیسی در ماه ژانویه بوده و این لحظه گدسون فرناندز را از بنفیکا به صورت قرضی به خدمت گرفته و استیون برگوین را هم از آیندهوون با قراردادی 26.4 میلیون پوندی جذب کرده است (فوتبال لاندن)

 

شایعات نقل و انتقالات اروپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شایعات نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات زمستانی پنجره نقل و انتقالات برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ قرار است در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف همدیگر بروند. بازی رفت این دو تیم در تاریخ ۳۰ آوریل در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار می‌شود و دیدار برگشت هم ۸ می در سانتیاگو برنابئو.

در حال حاضر هر دو تیم شرایط بسیار خوبی دارند. بایرنی‌ها با اینکه قهرمانی بوندسلیگا را پس از ۱۲ سال از دست داده‌اند، اما در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته‌اند و توانستند با حذف آرسنال با نتیجه ۳-۲ در دو دیدار رفت و برگشت به نیمه‌نهایی برسند.

در سمت دیگر رئالی‌ها هم یکی از بهترین فصل‌های خود را سپری می‌کنند. آنها در آستانه قهرمانی لالیگا قرار دارند و علاوه‌بر این در لیگ قهرمانان هم با شکست منچستر سیتی به نیمه‌نهایی آمده‌اند و حریف بایرن مونیخ شده‌اند.

جمال موسیالا که یکی از آینده‌دارترین بازیکنان جوان در جهان است، در گفت‌وگوی جدیدی در مورد بازی برابر رئال مادرید گفت:«من واقعا مشتاق بازی مقابل رئال مادرید در برنابئو افسانه‌ای هستم. دو تا از بهترین تیم‌های اروپا مقابل هم قرار می‌گیرند. دو بازی واقعا بزرگ. من و جود سال‌ها با یکدیگر هم‌اتاقی بودیم و در تیم ملی انگلیس با همدیگر بازی کرده‌ایم. از آن زمان تا‌کنون با هم دوستان خوبی بوده‌ایم

شروع او در رئال مادرید یک شروع عادی نیست. یک بازیکن جدید در تیمی از یک کشور دیگر ابتدا زمان می‌خواهد که خود را وفق دهد اما او متفاوت بود و از همان ابتدا شروع به گلزنی و درخشش کرد. خیلی تعجب نکردم، زیرا من ذهنیت جود را می‌دانم. برای بازی مقابل او و هم‌تیمی‌هایش لحظه‌شماری می‌کنم.»

دیگر خبرها

  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏