Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضاخانی، از برپایی نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در ۱۱۰ مدرسه استان زنجان همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

مسئول انجمن اسلامی دانش آموزی استان زنجان در تشریح برنامه های دهه فجر انجمن اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: برپایی نمایشگاه«مدرسه انقلاب» و اعزام مبلغ به مدارس از اهم برنامه های انجمن در این دهه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدرضاخانی،گفت: امسال نمایشگاه مدرسه انقلاب در 110 مدرسه استان برپا می شود و 23 مبلغ هم در راستای پاسخگویی به شبهات دانش آموزان در خصوص انقلاب اسلامی به مدارس اعزام می شوند.

 

وی به تشکیل 14 غرفه در هر نمایشگاه اشاره کرد و گفت: تقویت روحیه انقلابی و انگیزه دانش‌آموزان نسبت به پیگیری آرمان های ملی، جهانی، تمدنی انقلاب اسلامی، تقویت بینش دانش آموزان نسبت به هویت اسلامی و تقویت ایمان آنها به مبانی اسلام و انقلاب، بستر سازی جهت خوانش و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای دانش‌آموزان، تحقق دو ماموریت تشکیلات یعنی نیروسازی و جریان سازی در سطح مدارس، هم افزایی و همکاری صمیمی بین تشکل های دانش‌آموزی از اهداف برپایی این نمایشگاه ها است.

 

به گفته مسئول انجمن اسلامی دانش آموزی استان زنجان، در این نمایشگاه غرفه ای برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، غرفه ای با عنوان «صف به صف قاصم ها پی خونخواهی تو» و غرفه ای با عنوان نسل آفتاب به دلیل 40 ساله شدن انجمن اسلامی دانش‌آموزی دایر خواهد شد.

 

این مقام مسئول همچنین به حضور پرشور دانش آموزان در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: در طول مسیر راهپیمایی هم غرفه های دانش آموزی برپا خواهد شد.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فهما دهه فجر رویداد ملی فهما شهادت حضرت فاطمه زهرا س روزنامه شهادت حضرت فاطمه زهرا س نمایشگاه مدرسه انقلاب دهه فجر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی انجمن اسلامی دانش آموزی مدرسه انقلاب مدرسه استان استان زنجان دانش آموزان غرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج