Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص محل برگزاری تمرینات این تیم اظهار داشت: تمریناتمان را در زمین تهرانسر پیگیری خواهیم کرد. زمین تهرانسر شرایط خوبی دارد و با تلاش‌های مسئولان باشگاه، این زمین در اختیار تیم قرار گرفت. امروز و فردا تمرین داریم و روز شنبه با نفت مسجد سلیمان بازی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رمضانی افزود: اگر می‌خواهیم فوتبال ما پیشرفت کند، باید برخی امکانات اولیه را در اختیار تیم هایمان بگذاریم. نه تنها استقلال، بلکه خیلی از تیم‌های دیگر با مشکل امکانات مواجه هستند. امکاناتی که در کشور‌های قطر و امارات  دیدیم و سرمایه گذاری که آن‌ها انجام داده اند، اصلا با فوتبال ایران قابل قیاس نیست. تنها برتری ما نسبت به حریفان، بازیکنان با غیرتی است که با وجود تمام مشکلات به زمین می‌روند و اتفاقات خوب را رقم می‌زنند. از نظر امکاناتی واقعا عقب هستیم.

بیشتر بخوانید: حسینی: بازیکنان استقلال مظلوم واقع شدند/ تلاش بازیکنان به تنهایی به جایی نمی‌رسد

سرپرست استقلال درباره شرایط این تیم برای برگزاری ۲ بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیکنان ما خودشان را سرباز این میهن می‌دانند. تا ۴۸ ساعت قبل از سفر به دوبی برای بازی با الکویت، هیچ کسی از برگزاری این بازی مطمئن نبود. تمام باشگاه تلاش کردند تا فقط بتوانیم به امارات سفر کنیم، زیرا با اتفاقاتی که افتاد، رسیدن به این کشور هم غیر ممکن به نظر می‌رسید. با این وجود خداراشکر بازیکنان تیم غیرممکن‌ها را ممکن کردند و با پیروزی‌هایی که به دست آوردند دل مردم را شاد کردند. شرایط بسیار سختی داشتیم و خوشحالم که بازیکنان ما باز هم ثابت کردند غیرت ایرانی از هر چیزی بالاتر است.

داماد مرحوم ناصر حجازی درباره پوشیدن پالتوی مرحوم حجازی در بازی برابر الریان گفت: روزی که به استقلال آمدم از همه رخصت گرفتم و حتی به همسر مرحوم پورحیدری و دیگر بزرگان تیم هم زنگ زدم و برای سرپرستی استقلال از آن‌ها رخصت گرفتم. به هر حال ما ورزش می‌کنیم تا احترام‌ها را نگه داریم.   روزی که قرار شد برای اولین بار در بازی با الریان روی نیمکت استقلال بنشینم، تصمیم گرفتم پالتوی ناصرخان را بپوشم تا ضمن زنده نگه داشتن یاد او، از تمام بزرگان تیم رخصت بگیرم.  

او درباره فشردگی بازی‌های استقلال گفت: به هر حال شرایط سختی داریم و بازی‌ها به این صورت برنامه ریزی شده است.   در فصل جاری باید در ۳ جام بجنگیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم. بازیکنان ما بسیار باهوش هستند و خوشبختانه تیم یکدستی داریم و تلاش می‌کنیم روند  رو به رشدمان را ادامه دهیم.  

رمضانی درباره اتفاقات فرودگاه و توهین به مهاجم این تیم گفت: نباید اشتباه یک نفر را به پای همه نوشت. آن شخص یک اشتباه کرد و بابت آن هم عذرخواهی کرد. دیاباته آن شخص را بخشید، اما امیدواریم که این اتفاقات دیگر تکرار نشود.

بیشتر بخوانید: مدافع بلغار استقلال در انتظار تایید ایفمارک

سرپرست استقلال در خصوص بازیکن خارجی که در آستانه پیوستن به این تیم است گفت: یک بازیکن خارجی به ایران آمده و در حال حاضر مشغول گذراندن تست‌های پزشکی است. اگر او تست‌های پزشکی را بدون مشکل سپری کند، با او قرارداد می‌بندیم. کادرفنی بازی او را پسندیدند و به اعتقاد من بازیکنی که سابقه بازی در لیگ انگلیس و پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش را دارد، بازیکن با کیفیتی است.

او درباره تغییر چندباره بیانیه AFC درباره میزبانی تیم‌های ایرانی در دور برگشت مرحله گروهی تصریح کرد: ما بدترین شرایط را پشت سر گذاشتیم. این اتفاقات سیاسی است و باید مدیران کلان کشور برای کمک به تیم‌های ایرانی وارد ماجرا شوند، زیرا در این زمینه کاری از دست ما ساخته نیست.  

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۴۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی ربیعی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و ذوب آهن ضمن تسلیت به خانواده مرحوم گولی لاله هوادار تراکتور افزود: خیلی خوشحال شدم که فرزند مرحوم در بین هواداران بوده و شاید این باخت تیم، حکمتی داشت و معتقد هستم فوتبال آنقدر ارزش ندارد که حتی یک نفر جان خودش را به خاطر فوتبال از دست بدهد.

سرمربی تیم ذوب آهن با بیان اینکه امروز بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشتیم و علی رغم اینکه تیم تراکتور بازی هوایی رو مد نظر داشت و ارسال‌های بلند را در طول بازی انجام می‌داد ولی در نیمه دوم خوب از خلع هافبک‌ها و مدافع تیم میزبان استفاده کرده و به گل تساوی دست یافتیم. ربیعی در مورد قضاوت داوری بازی عنوان کرد: امروز شاهد داوری خوبی بودیم و انصافاً صوت‌های قابل قبولی را زد و امیدوارم آقای سلطانی یکی از داورهای آینده دار لیگ فوتبال کشورمان باشند.

وی در خصوص عدم نتایج قابل قبول تیم ذوب آهن در بازی‌های اخیر و قبل از استعفایش از تیم اظهار کرد: متأسفانه برخی از رسانه‌ها نوشتند ربیعی رد تیم حاضر نشده و استعفا داده است در حالی که در برخی از تیم‌های مطرح دنیا هم سرمربی برای ریکاوری و بدنسازی به شخصه در تمرینات حضور نمی‌یابد ولی بعد از بازی شمس آذر بله استعفا دادم که با مخالفت مدیریت باشگاه مواجه شد و تا به الان به همکاری خودم ادامه دادم و قول و قرارم با مدیریت باشگاه تنها کسب جایگاه بهتر از سال گذشته تیم ذوب آهن در لیگ برتر بود.

ربیعی اظهار کرد: این پیروزی را به تیم تراکتور و هواداران پرشور این تیم تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

تیم ذوب آهن با شکست ۳ بر یک در ضربات پنالتی مغلوب تراکتور شده و از گردونه جام حذفی خداحافظی کرد.

کد خبر 6089410

دیگر خبرها

  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد