Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:14:05 GMT

سرانه ورزشی شهرستان خُنج ۲۲۰ درصد رشد داشته است

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۵۱۰۴

سرانه ورزشی شهرستان خُنج ۲۲۰ درصد رشد داشته است

ایسنا/فارس مدیرکل ورزش و جوانان فارس اعلام کرد که سرانه ورزشی در شهرستان خنج در دوره زمانی سال‌های ۹۳ تا ۹۸ بالغ بر ۲۲۰ درصد رشد داشته است.

حیدر علی کامیاب که پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۱۰ بهمن در جریان سفر وزیر ورزش و جوانان به فارس در جمع مردم خنج سخن می گفت، با اشاره به افتتاح سالن ورزشی چند منظوره روستاهای سیف آباد و چاه طوس که هر کدام با اعتبار یک و نیم میلیارد تومانی در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع احداث شده است، افزود: سرانه ورزش شهرستان خنج تا سال ۱۳۹۳ تنها ۱۷ هزار متر مربع بود اما حالا و پس از ۵  سال ۳۷ هزار مترمربع به این سرانه افزوده شده تا شاهد یک جهش بسیار محسوس در این حوزه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سرانه کنونی ورزش شهرستان خنج را یک متر و بیست سانتی متر اعلام کرد و افزود: عمده اماکن ورزشی ساخته شده طی این ۵  سال در خنج شامل خوابگاه ورزشی،چندین سالن چند منظوره،۱۱ زمین چمن فوتبال و مینی فوتبال،پیست پیاده وریی و سلامت و... بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس از افتتاح قریب الوقوع دو زمین چمن دیگر روستاهای باغان وهفتوان در این شهرستان خبر داد گفت: فضاهای ساخته شده توسط خیرین شامل این آمار نمی شود.

کامیاب با بیان اینکه تمام این اتفاقت خوب در این دولت افتاده است، افزود: برای اولین بار و با حمایت و پیگیری های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی از محل اعتبارات وزارت نفت یک زمین چمن مصنوعی در این شهرستان احداث می شود.

وی خنج را مهد خیرین جنوب فارس دانست و با قدردانی از احساس مسئولیت تک تک خیرین منطقه، ورزشگاه خیرساز شهرستان خنج را از زیباترین ورزشگاه های کشور معرفی و اضافه کرد: بزرگترین سالن منطقه در روستای بیغرد و با حمایت امام جمعه اهل تسنن این منطقه افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس حضور و حمایت ائمه جمعه و جماعات اهل سنت و شیعه در منطقه را یکی از ارکان حمایتی از روند توسعه زیر ساخت های فرهنگی در منطقه دانست.

به گزارش ایسنا، وزیر ورزش و جوانان در اولین روز از سفر دو روزه خود به فارس با حضور در شهرستان خنج دو سالن چند منظوره در روستاهای سیف آباد و چاه طوس را افتتاح کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت مدیرکل ورزش و جوانان فارس شهرستان خنج چند منظوره سرانه ورزش زمین چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال

به گزارش ورزش سه، محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد. یعنی بحث پیرامون تغییر نام باشگاه استقلال ایران به استقلال خلیج فارس.

ظهر امروز بود که عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس که مالک جدید استقلال محسوب می‌شود، از تغییر پسوند نام این باشگاه خبر داد و قرار شد زین پس، به جای استقلال ایران در نامه نگاری‌های رسمی، از استقلال خلیج فارس استفاده شود. موضوعی که اکنون با واکنش وزارت ورزش و جوانان همراه شده و آنها ادعا می‌کنند که نامه‌ای از طرف پتروشیمی خلیج فارس برای این منظور دریافت نکرده اند.

اسبقیان در گفتگوی تلویزیونی خود و در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند.  چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار