Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@03:38:53 GMT

بیش از ۶ کیلوگرم تریاک در سنندج کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۵۱۰۶

بیش از ۶ کیلوگرم تریاک در سنندج کشف شد

سرهنگ فرامرز شاکری روز پنجشنبه اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با مواد مخدر یک دستگاه خودروی وانت پراید با هماهنگی مسوولان قضایی در شهر سنندج مورد بازرسی قرار گرفت و از بازرسی خودرو ۶ کیلو و  ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی اضافه کرد: راننده خودرو در رابطه با مواد مخدر کشف شده با حکم مقام قضایی دستگیر و با تشکیل پرونده برای رسیدگی‌های قانونی تحویل مقامات قضایی استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کردستان یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت دارد و ۸.۲ درصد جمعیت استان به انواع مواد مخدر اعتیاد دارند اما در میان استان‌های سفید و کمتر آلوده از نظر اعتیاد به مواد مخدر قرار دارد.

جانشین رئیس پلیس راه کردستان هم در گفت و گو با ایرنا خبر از مرگ یک نفر بر اثر تصادف در جاده کامیاران به مریوان خبر داد و افزود: در این تصادف کامیون ایسوزو با کامیون کشنده که به علت نقص فنی در کنار جاده متوقف شده بود برخورد می کند.

سرهنگ حمید عبدالملکی اضافه کرد: کارشناسان پلیس راه کامیون کشنده را عامل اصلی وقوع این حادثه تشخیص دادند که بر اثر آن راننده کامیون ایسوزو جان خود را از دست داد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اعتیاد خودرو رئیس پلیس راه مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مواد مخدر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور رودان - بندرعباس از داخل کابین یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل اعزام و در بازرسی از منزل ۹۱ کیلوگرم  حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم