Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@17:13:30 GMT

انهدام باند سارقان حرفه‌ای!

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۵۳۱۹

انهدام باند سارقان حرفه‌ای!

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای لوازم داخل خودرو با اعتراف به 150 فقره سرقت در این استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، از دستگیری اعضای باند سارقان لوازم داخل خودرو با اعتراف به 150 فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد و گفت: در پی افزایش تعداد سرقت های لوازم داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند سارقان در گروه های 2 نفره به وسیله یک دستگاه خودرو سمند تاکسی در ساعت پایانی شب خودروهای فاقد لوازم ایمنی را شناسایی و اقدام به سرقت لوازم داخل آن می کنند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در ادامه پس از دعوت صاحب خودرو تاکسی به پلیس آگاهی مشخص شد نامبرده خودرو خود را به یک خانم اجاره داده و او نیز خودرو را در اختیار سارق اصلی که همسرش بوده قرار داده است که پس از شناسایی مخفیگاه این زوج، با هماهنگی مقام قضائی هر 2 آنها دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

محمدیان تصریح کرد: متهم که با مشاهده مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت در پیش روی خود نمی دید لب اعتراف گشود و به 100 فقره سرقت لوازم خودرو با همدستی 3 نفر دیگر از دوستانش اقرار کرد.

وی بیان کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه 3 متهم دیگر پرونده را نیز در شهر کرج شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه نامبردگان را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که همه متهمان از سارقان سابقه دار و حرفه ای استان هستند اظهار کرد: در بازجویی های صورت گرفته از آنها نیز به 50 فقره سرقت لوازم خودرو، 2 فقره سرقت خودرو و یک فقره سرقت منزل اقرار کردند.

محمدیان" با اشاره به دستگیری 2 مالخر اموال مسروقه ادامه داد: با تلاش کارآگاهان پلیس تاکنون 101 نفر از مال باختگان این پرونده شناسایی شده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرقت سارقان انهدام حرفه ای سارقان حرفه ای لوازم داخل خودرو باند سارقان سرقت لوازم پلیس آگاهی فقره سرقت حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود

سرهنگ "شریف رحیمی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان لنگرود به مرجع انتظامی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی یک متهم را در این خصوص شناسایی و او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این فرد ۳۶ ساله به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از اماکن دولتی با همدستی یک نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته سارق ۳۱ ساله دیگر نیز دستگیر شد.
 این مقام انتظامی در پایان با اشاره معرفی سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان