Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز پنجشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان و رییس و کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان اظهار داشت:‌ امنیت سر منشاء توسعه و تحولات اجتماعی در جامعه بوده و نیروی انتظامی متولی ایجاد و برقراری نظم و امنیت برای مردم است.

وی اضافه کرد: امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در بین کشورهای منطقه ثمره ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی‌های نیروهای مخلص و دلسوز نظامی و انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کردستان وجود مردانی چون سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را مایه برکت و بقای نظام اسلامی دانست و افزود: این شهید گرانقدر قبل از شهادت با حضور در کشورهای مختلف و مناطق درگیری با ایادی استکبار جهانی باعث پیروزی ملت‌های مظلوم و شکست مفتضحانه استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ شد.

وی با تاکید براینکه تمام مسلمانان جهان از شهادت یار رهبری شوکه شده و با برگزاری تجمعات با شکوه به اقدام رییس جمهور جنایتکار آمریکا واکنش نشان دادند، گفت: حضور میلیونی مردم در اقصی نقاط کشور و بسیاری از کشورهای جهان نشان از تنفر و انزجار مسلمان و غیر مسلمان از توطئه و تفرقه افکنی‌های آمریکای جنایتکار است.

آیت الله حسینی شاهرودی با تاکید بر اینکه تداوم عمر با برکت انقلاب اسلامی با جانفشانی بزرگ مردانی همانند سردار سلیمانی میسر شده است، یادآور شد: نقشه خاورمیانه بزرگ با حضور و پایمردی این شهید بزرگوار در تمام جبهه‌های مبارزه با تروریسم به وسعت خاورمیانه و غرب آسیا سبب ناکامی دشمنان امت اسلامی در اجرای نقشه‌های شوم‌شان به سردمداری آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: پاسخ قاطعانه سپاهیان اسلام در موشکباران پایگاه نظامی عین الاسد آمریکادر عراق که با توجه به اینکه پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرات تعرض به منافع آمریکا را نداشته خود دلیل قدرت ایران اسلامی و ترس دشمنان از فزونی شدن این قدرت الهی است.

وی از ناجا به عنوان مجموعه‌ای ولایی، انقلابی و خدمتگزار صدیق نظام اسلامی یاد کرد و گفت: برخورداری از فهم دینی و زیبندگی به اخلاقیات و معنویات کارآمدترین سلاح پلیس در توسعه امنیت اجتماعی و افزایش احساس آرامش فردی و اجتماعی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 ایران اسلامی پلیس راهنمایی و رانندگی مبارزه با تروریسم مسلمان ولی فقیه قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان کردستان بعدازظهر پنج شنبه در جمع فعالان سیاسی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت اظهار کرد: دشمنان اسلام با هدف قراردادن موضوع عفاف و حجاب در جامعه درصدد ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه هستند.

سردار علی آزادی افزود: تضعیف عفاف و حجاب در جامعه زمینه ساز کاهش امنیت است و استحکام بنیان خانواده را به خطر می‌اندازد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه موفقیت طرح نور نیازمند حمایت مردمی است، بیان داشت: اجرای طرح نور در جامعه طبق قانون، خواسته مسئولان و مطالبه عمومی مردم برای مقابله با ناهنجاری است.

سردار آزادی در ادامه با قدر دانی از تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در اجرای طرح نور، از علما، احزاب سیاسی و مردم که در این طرح مهم همانند دیگر مأموریت با پلیس همراهی، مشارکت کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه جمعی از فعالان سیاسی استان ضمن بیان نکته نظرات خود از اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت و از اقدامات پلیس استان در این خصوص و ایجاد امنیت و آرامش روانی شهروندان تقدیر کردند.

کد خبر 6095181

دیگر خبرها

  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس