Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@23:00:50 GMT

ضرورت حمایت از مجموعه‌داران توسط شورای اسلامی تبریز

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۵۴۳۲

ضرورت حمایت از مجموعه‌داران توسط شورای اسلامی تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز ظهر امروز با حضور اعضای این کمیسیون، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، معاون فرهنگی شهرداری تبریز و مجموعه‌داران و موزه‌داران خصوصی به واکاوی مشکلات موزه‌داران و مجموعه‌داران برگزار شد.

شهرام دبیری، رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز ضمن تأکید بر لزوم حمایت فعالان بخش خصوصی در زمینه موزه و مجموعه‌داری توسط شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز، گفت: شورای شهر مصمم است از مجموعه‌داران و موزه‌داران استان حمایت کند و با حمایت یادشده شاهد توسعه هر چه بیشتر این عرصه و پیشگامی تبریز و استان در سطح کشور خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در راستای تحقق این امر، پیشنهادات و درخواست‌های مجموعه‌داران بررسی خواهد شد و اقدامات لازم برای تسهیل امور در راستای افتتاح موزه‌های خصوصی و پایداری مجموعه‌های حاضر انجام گیرد.

کد خبر 4839847

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر تبریز تبریز بخش خصوصی دهه فجر بارش برف بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس انتخابات 98 قزوین ایلام شهرکرد سیل سیستان و بلوچستان بیرجند یاسوج زلزله شورای اسلامی کلان شهر تبریز مجموعه داران موزه داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ ظاهر روزبهانی تکمیل هتل نیمه‌کاره پارک سیفیه را از اولویت‌های شورا برشمرد و افزود: در این دوره از فعالیت شورای اسلامی شهر ملایر عملیات اجرایی هتل نیمه‌کاره پارک سیفیه پس از ۱۶ سال بلاتکلیفی آغاز شد که در حال حاضر پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و طبق برنامه زمان‌بندی، دهه فجر افتتاح می‌شود.

او تأکید کرد: این هتل دارای ۲۲ سوئیت، سالن آمفی‌تئاتر، رستوران و کافی‌شاپ است و به گونه‌ای ساخته می‌شود تا بتوانیم برای آن درجه هتل سه ستاره بگیریم.

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر در ادامه با بیان اینکه فضای سبز مجموعه مینی ورلد نیز در حال انجام است، افزود: نوروز امسال شاهد بازدید بسیاری از گردشگران و مسافران از این مجموعه بودیم که برای معرفی هر چه بیشتر این مجموعه توریستی، اصحاب رسانه به ما کمک کنند.

این مسئول هدف اصلی شهرداری و شورای اسلامی ملایر در سال‌جاری را اتمام طرح های نیمه‌کاره به جا مانده از سال های گذشته عنوان و تأکید کرد: طرح های جدیدی در این دوره تعریف شده که علاوه بر تکمیل طرح های نیمه‌کاره، برای اجرای آنها نیز برنامه‌ریزی شده است.

 

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • ضرورت تدوین کلان روندها برای طراحی آینده متناسب با زیست بوم ایران
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری در قم
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر