Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم استقلال در مرحله پایانی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان به میدان رفت و با پیروزی گل پنج بر صفر تیم الریان را شکست داد و به دور بعد صعود کرد.

ستار همدانی درباره عملکرد استقلال مقابل الریان گفت: بازیکنان استقلال فوق‌العاده ظاهر شدند و به نظرم بهترین نمایش را به اجرا درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم الریان با وجود اینکه سرمایه‌گذاری‌هایی زیادی انجام داده بود و بازیکنان بزرگی جذب این تیم شده بودند، اما تیم استقلال به آن‌ها اجازه خودنمایی نداد و در نهایت توانستند با یک پیروزی پرگل این بازی را به سود خود به پایان برسانند و به مرحله بعد صعود کنند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال همه وظایف خود را به خوبی انجام می‌دادند و توانستند بهترین نمایش را در زمین پیاده کنند. به نظرم مهدی قائدی و شیخ دیاباته به هماهنگی کامل رسیدند و به خوبی می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. با این پیروزی من فکر می‌کنم استقلال در لیگ برتر هم مدعی خواهد بود و در صورتی پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان به روز‌های خوب برمی‌گردد.

همدانی تأکید کرد: تیم استقلال به دلیل تصمیم عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا، مجبور شد راهی دبی شود، سفر خسته‌کننده‌ای هم داشتند با این حال در کشور امارات به مصاف الکویت کویت برود. بازیکنان استقلال اما، فارغ از این مسائل پاسخ محکمی به تصمیمات AFC دادند. در بازی دوم هم مقابل الریان پیروز میدان شدند.

وی در مورد عملکرد مجیدی اظهار کرد: مجیدی مربی قابل قبولی است، او سال‌ها در کنار استقلال بوده و به شرایط کاملاً مسلط است. من فکر می‌کنم سیستم ۳-۵-۲ در استقلال بسیار کارساز است و با استفاده از این ترکیب بهره بگیرد.

منبع: آنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال فوتبال ایران بازیکنان استقلال مقابل الریان تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!

آفتاب‌‌نیوز :

بازی استقلال و تراکتور در تبریز برای هر دو تیم فوق العاده حائز اهمیت تلقی می‌شود. تراکتوری‌ها به عنوان میزبان با کادر فنی جدید خودشان می‌آیند تا با کسب پیروزی همچنان شانس کسب سهمیه در لیگ برتر را حفظ کنند و استقلالی‌ها نیز به خوبی می‌دانند اگر در تبریز پیروز شوند، تحت هر شرایطی صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و یک قدم موثر به قهرمانی نزدیک‌تر خواهند شد.

در این میان نکته‌ای که مورد توجه تعداد زیادی از بازیکنان استقلال واقع شده و قطعاً در جلسه هماهنگی قبل از بازی مورد ارزیابی و تاکید آن‌ها قرار خواهد گرفت، بحث آرامش آبی پوشان در شب قبل از مسابقه است. آن‌ها تاکید دارند باید فضا در اطراف هتل محل اقامت استقلال به گونه‌ای مهیا شود که آرامش بازیکنان حفظ شده و خواب بازیکنان دچار مشکل نشود، چون در هفته‌های پایانی فصول گذشته بار‌ها این اتفاق برای استقلال و پرسپولیس افتاده که شب قبل از بازی‌ها در دیدار‌های خارج از خانه به واسطه هیاهو مقابل هتلشان به دردسر افتاده‌اند.

برای مثال جالب است بدانید استقلال چند سال قبل در کورس قهرمانی حضور داشت و در شهری البته غیر از تبریز باید به میدان می‌رفت. دقیقاً شب پیش ازآن بازی دو کامیون مرتب مقابل هتل محل اقامت آبی پوشان تردد می‌کردند و به صورت خودجوش هرگاه نزدیک هتل می‌شدند بوق خود را به صدا در می‌آوردند! البته همانطور که گفتیم، این اتفاق در شهری غیر از تبریز به وقوع پیوست، اما استقلالی‌ها تاکید دارند باید طوری هماهنگ شود که فضا برایشان در تبریز کاملاً مهیا و عادلانه باشد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!