Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی پور در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد گفت: در سفر ریاست محترم جمهوری حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به استان اردبیل تخصیص یافته است که سهم شهرستان پارس آباد در این زمینه ویژه و محفوظ است.

به گزارش  برنا؛ هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد در سال جاری با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد معاونین بخشداران و روسای ادارات و دستگاه‌ها و دیگر اعضای عضو شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه گفت: در دهه فجر امسال 80 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تاکید کرد: در طول دهه مبارک فجر علاوه بر طرح های و پروژه های عمرانی ۴ طرح سرمایه گذاری و تولیدی نیز به بهره برداری خواهد رسید که با تخصیص ۴۳ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۱۳۸ نفر افتتاح خواهد شد.

حاجی پور خاطر نشان کرد: انتطار میرود دستگاهها پروژه ها و طرح های خود را نهایتا تا قبل از ۱۲ بهمن ماه معرفی نمایند منوط بر اینکه پروزه های ناقص نباید جزو پروزه های افتتاحی معرفی شود در غیر اینصورت از لیست پروژه ها خط خواهند خورد.

حاجی پور یادآور شد: در سفر ریاست محترم جمهوری حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به استان اردبیل تخصیص یافته است که سهم شهرستان پارس آباد در این زمینه ویژه و محفوظ است.

فرماندار یادآور شد: دیدگاه ما بر این است که پروژه ها و طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری در دو رویداد اساسی کشور چه برای نظام و کشور اهمیت دارد ،افتتاح و به بهره‌برداری برسند تا مردم از خدمات دولت و نظام بهره مند شده و در جریان آنها قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در سفر اخیر ریاست جمهوری و وزرای دولت به شهرستان پارس‌آباد، ۸ مکاتبه رسمی ۳ امضایی متشکل از فرماندار شهرستان پارس آباد ،امام جمعه و نماینده شهرستان جهت پی گیری مطالبات شهرستان پارس آباد  به اطلاع رئیس جمهور و هیئت دولت ارسال و در حال پیگیری است.

او ادامه داد: پروژه شهرک لجستیکی مشترک بین ایران و آذربایجان بزودی کلنگ‌زنی خواهد شد و اقتصاد شهرستان و منطقه را تحت الشعاع قرار خواهد داد، پروژه ای که پتانسیل تسریع در چهاربانده شدن مسیر پارس آباد تا سه راهی مشکین شهر را نیز مهیا می سازد.

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: ۳۰ نفر از معتمدین و نخبگان و خانواده معظم شهدا در برنامه انقلاب ما در ایام دهه فجر حضور یافته و طی برنامه ای از شبکه سبلان پخش خواهد شد.

فرماندار پارس آباد هشدار داد: حضور شخص روسای ادارات در شورای اداری شهرستان الزامی و عدم حضور آنان به منزله بی احترامی به جلسه بوده با مدیران خاطی برخورد خواهد شد.

 وی تاکید کرد: روسا و کارکنان دولت حق ندارد بعد از وقت اداری از امکانات و تجهیزات دولتی یا خودرو خدمت استفاده نمایند.

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: بر اساس طرح صدا و سیما ۳۰ نفر از معتمدین و نخبگان و خانواده معظم شهدا در برنامه انقلاب ما در ایام دهه فجر حضور یافته و طی برنامه ای از شبکه سبلان بر روی آنتن خواهد رفت.

تجلیل و قدردانی از شجاعت و صبر و پایداری و استقامت خانواده معظم شهدا جانبازان و ایثارگران پایان‌بخش جلسه شورای اداری فرمانداری شهرستان پارس آباد در این نشست بود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پروژه حاجی پور فرماندار پارس آباد مغان تجهیزات دولتی فرماندار شهرستان پارس آباد بهره برداری خواهد رسید شهرستان پارس آباد شهرستان پارس آباد گفت میلیارد تومان اعتبار شورای اداری شهرستان خانواده معظم شهدا جلسه شورای اداری سرمایه گذاری خواهد شد حاجی پور پروژه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار خراسان جنوبی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فاز اول نیروگاه بادی درح به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ جواد قناعت در دیدار با سرمایه‌گذاران شرکت انرژی‌های تجدید پذیر خراسان، اظهار کرد: ایجاد ارزش افزوده از ظرفیت‌ها و مزیت‌های موجود در اولویت برنامه‌های استان است.

وی با اشاره به اینکه بادهای ۱۲۰ روزه از ظرفیت‌های بسیار خوب استان در تولید انرژی‌های پاک است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌تواند به رونق استان کمتر توسعه یافته خراسان جنوبی کمک کند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیشینه کار در محل اجرای نیروگاه بادی درح اظهار داشت: به جهت اهمیت فعالیت این نیروگاه در استان، اجرای این پروژه باید شتاب بگیرد.

وی با اشاره به موارد مطرح شده از سوی سرمایه گذاران در این جلسه و درخواست دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی، گفت: این درخواست با دید مثبت با محوریت معاونت اقتصادی استانداری پیگیری می‌شود.

قناعت از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی فاز اول پروژه گفت و متذکر شد: روند اجرای کار برای ۱۵ درصد باقیمانده فاز اول شتاب بگیرد تا این مرحله وارد فاز بهره‌برداری شود.

به گزارش‌ایمنا؛ نیروگاه بادی درح با سرمایه‌گذاری ۶۳ میلیون یورویی بخش خصوصی به ظرفیت ۵۰ مگاوات در حال احداث است و فاز اول پروژه شامل چهار توربین و به ظرفیت ۱۰ مگاوات، ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 748437

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد