Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم‌ باید به خوبی اهمیت انتخابات در کشور را درک‌ کنند تا مسائل و مشکلات اقتصادی مانع حضور آنها پای صندوق‌های رای نشود.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمود محمدی عراقی روز پنجشنبه در نشست استاندار کرمانشاه با ائمه جمعه استان که در استانداری برگزار شد، به حوادث اخیر اشاره کرد و اظهارداشت: روز تشییع پیکر مطهر حاج قاسم‌ سلیمانی و سیلی موشکی سپاه به آمریکا یوم الله بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن نیز اشاره کرد و گفت: باید ائمه جمعه به جوانان بگویند که رژیم‌ ستم شاهی چه ظلمی به مردم می‌ کرد و منابع ملت را چگونه آمریکایی ها غارت می کردند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: طرح های ساماندهی آب های گرمسیری و سردسیری غرب کشور از طرح های بزرگی هستند که در این منطقه از برکات انقلاب اجرایی می شوند.
محمدی عراقی افزود: این طرح ها برای مدت های طولانی و حتی پیش از انقلاب بلاتکلیف مانده بودند که در نهایت با عنایت رهبری به نتیجه رسیدند.

وی تاکید کرد: مردم‌ ما با بیکاری و فقر روبه رو هستند و از دستاوردهای انقلاب خبر ندارند از این رو باید آنها را به خوبی با این موفقیت ها آشنا کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مساله مهم پیش روی کشور امیددادن به مردم و برگزاری انتخاباتی پرشور است، گفت: مردم‌ باید به خوبی اهمیت انتخابات در کشور را درک‌ کنند تا مسائل و مشکلات اقتصادی مانع حضور آنها پای صندوق های رای نشود.

محمدی عراقی با تاکید بر اینکه ما باید این دوران سخت را با کمک مردم پشت سر بگذاریم، عنوان کرد: باید به مردم بگوییم که مردم ژاپن و آلمان چگونه با روزی ۱۶ ساعت کار کردن منجر به پیروزی و پیشرفت کشورشان شدند.

وی افزود: از نامزدهای انتخابات بخواهیم که حدود شرعی را رعایت کنند، وعده دروغ ندهند و یکدیگر را تخریب نکنند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه ۹۸ بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/002z3o

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عراقی انتخابات محمدی عراقی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از فعالان اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) در سالن اجتماعات شهدای ناجا رشت ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی تلاشگران عرصه عفاف و حجاب اظهار کرد: استکبار جهانی و ایالات متحده، منافقان که ضدیت با دین و دین‌باوری دارند، نمایندگان آن‌ها در کشورهای اسلامی از جمله ایران از بانیان و متهمان بساط بی‌حجابی و کشف حجاب هستند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه اصلاح سایر بسترها در گرو اصلاح بسترهای فرهنگی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در سایه تلاش و مجاهدت‌های فرهنگ دوستان، دین‌باوران و زنان و مردان متدین این مرز و بوم شکل گرفت و خدشه‌دار شدن عرصه فرهنگ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد.

امام جمعه رشت، کشف حجاب را دهن‌کجی به دین دانست و بیان کرد: کسی‌که مرتکب کشف حجاب شده عملاً در حال دهن کجی به دین و ارتکاب علنی جرم و گناه و بی‌بند و باری است و آرمان‌ها و باورهای مردم را نیز به استهزا می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه مسؤولان دلسوز باید به موضوع عفاف و حجاب ورود کنند تصریح کرد: بعد از آشوب‌ها در سال ۱۴۰۱ در جلسات مختلف استانی، راه حل‌های مختلفی را پیرامون مقابله با پدیده کشف حجاب مطرح کردیم و نیروی انتظامی با کمک سپاه و بسیج به خوبی ورود کردند اما پازل چینی دشمن هم دقیق بود و با برنامه جلو آمده بودند در عین حال که محاسباتشان درباره مردم غلط از آب درآمد.

آیت‌الله فلاحتی ادامه داد: ما قبل و بعد از آشوب‌ها همواره ساکت ننشسته‌ایم اما عدم هماهنگی میان بعضی از سازمان‌ها و تشکل‌ها و نهادها گاهی مواقع آثار خوبی بر جای نمی‌گذاشت تا اینکه رهبری در خطبه عید فطر حجت را تمام کردند و فرمودند ما قصد نداریم مردم را به زور وادار به دینداری کنیم اما در برابر ناهنجاری‌های موجود هم نمی‌توان سکوت کرد.

وی با اشاره به لزوم پایبندی افراد جامعه به قوانین جمهوری اسلامی عنوان کرد: جوانان این مرز و بوم برای حفظ ارزش‌ها و اجرای قوانین اسلام در این جامعه رفتند و شهید شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در پایان به ضرورت انجام کار تبلیغاتی بیشتر در حوزه حجاب با ذکر اهمیت حجاب و جرم بودن کشف حجاب تاکید کرد.

کد خبر 6088082

دیگر خبرها

  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود