Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@13:34:05 GMT

خرید240سیم‌کارت با کارت ملی اموات!

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۵۹۶۲

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب از بازداشت اعضای باندی خبر داد که با استفاده از کارت ملی افراد فوت شده، اقدام به خرید سیم‌کارت می‌کردند. ناطقان: چندی پیش اخباری مبنی فروش سیم‌کارتهای فعال توسط افرادی در پایانه غرب به اطلاع ماموران انتظامی کلانتری 209 پایانه غرب رسید و بررسی اولیه نشان داد سیم‌کارتها پس از دو ماه از دسترس خارج شده و غیرفعال می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ماموران تجسس کلانتری 209 پایانه غرب پس از بررسی بیشتر متوجه شدند که سیم‌کارتهای فعال، بدواً به نام متوفیان ثبت و سپس به نام خریداران اخیر منتقل شده است.


در ادامه و در گشت‌زنی‌های هدفمند مأموران چهار مرد جوان را در حال فروش سیم‌کارتهای فعال شناسایی کردند که با هماهنگی مقام قضائی هر چهار متهم دستگیر شده و در بررسی‌های بیشتر 240 سیم‌کارت فعال به نام افراد فوت شده از آنها کشف شد.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که اعضای این باند با تصاویر کارتهای ملی افراد فوت شده سیم‌کارت را خریداری کرده و سپس به مبلغ 100 تا 150 هزار تومان به متقاضیان می‌فروشند.

ستوان یکم مهدی کیاشمشکی؛ رئیس کلانتری 209 پایانه غرب با اعلام این خبر گفت: سیم‌کارتهای مکشوفه تحویل نماینده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. منبع: تسنیم برچسب ها: خرید ، سیم کارت ، کارت ملی اموات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خرید سیم کارت کلانتری 209 پایانه غرب سیم کارتهای فعال افراد فوت شده کارت ملی سیم کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق متصل می شود

به گزارش همشهری آنلاین، پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران که کلیات آن در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت به تصویب رسیده و برای تعیین کریدور نهایی نیاز به مجوزهای تکمیلی دارد، مورد بررسی مجدد قرار می گیرد. این مسیر ریلی _تونلی از آن جهت حائز اهمیت است که با راه اندازی بخش توسعه شرقی خط ۲ دسترسی شبکه مترو به پردیس مسافری شرق تهران (پایانه جدید شرق) امکانپذیر می شود. در جریان اقداماتی که برای بازسازی و راه اندازی پایانه جدید شرق مدنظر قرار گرفته، موضوع اتصال این پردیس مسافری به شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری است. پروژه توسعه شرقی خط ۲ که اتفاقاً به پایانه جدید شرق ختم می شود، در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت مصوب شده است اما مسیر و محل ایستگاههای آن باید مورد مطالعه مجدد قرار گرفته و مجوزهای لازم را دریافت کند.

عملیات توسعه شرقی خط ۲ مترو شروع و حدود ۱۴۰۰ متر از این مسیر حفاری و تونل سازی شده و با حفر ادامه تونل به میزان تقریبی ۳۶۰۰ متر عملاً از ایستگاه فرهنگسرا به پردیس مسافری شرق دسترسی ایجاد می شود؛ حتی جانمایی ایستگاه پایانی این مسیر در طبقه منفی یک ساختمان اصلی پایانه جدید شرق هم صورت گرفته است.

در صورت تکمیل مطالعات مربوطه، اخذ مجوزهای لازم و تامین به موقع منابع مالی، امکان اتصال ایستگاه مترو فرهنگسرا به پایانه جدید شرق تا پایان سال آینده وجود دارد. البته بررسی های لازم جهت ایجاد دیگر مدهای حمل و نقل عمومی تا پردیس مسافری شرق نیز در حال انجام است و اگر امکان سنجی های صورت گرفته تایید شود، می توان به راه اندازی سایر سیستم های حمل و نقلی مثل قطار سبک شهری (ال آر تی) در این مسیر هم تدابیری اندیشید.

کد خبر 848739 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها مترو خط ۲ شهردارى تهران تهران مترو تهران

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق وصل می شود
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق متصل می شود
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت