Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم محوری بزرگداشت یوم الله ۱۲ بهمن در خراسان جنوبی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ادیانی رئیس عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی کشور در میدان امام خمینی (ره) بیرجند برگزار می‌شود. ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، در چهلمین و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانۀ سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی مراسم محوری بزرگداشت یوم الله 12 بهمن در استان خراسان جنوبی در شهر بیرجند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به این مناسبت ضمن دعوت از مردم استان برای شرکت گسترده در مراسم بزرگداشت یوم الله 12 بهمن، اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: با عرض تسلیت ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک پیشاپیش ایام الله دهه مبارک فجر به شکرانه نعمت بی‌بدیل انقلاب شکوهمند اسلامی؛ در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) در اجرای سند راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و در آستانه طلیعه چهل و دومین پگاه عزت؛ آزادی و شرافت، مردم ولایتمدار و انقلابی خراسان جنوبی همگام با امت فجر آفرین و عزیز ایران اسلامی، متحد و یکپارچه و با گام‌های استوار و باصلابت، با تأسی از شهدای عزیز بهمن خونین و انقلاب اسلامی و شهدای عزیز مدافع حریم و حرم به ویژه سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ وفاداری خویش را به مکتب روح‌بخش خمینی کبیر(ره) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) تا آخرین قطره خون خود اعلام داشته و در پاسداشت این نعمت الهی که به برکت خون پاک هزاران شهید گلگون‌کفن و صبر و استقامت تحسین‌برانگیز خانواده‌های معزز شهیدان، جانبازان و ایثارگران حاصل شده؛ در این مسیر متعالی خواهند ایستاد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی سخنران مراسم 12 بهمن در کرمان استوزیر دادگستری؛ سخنران ویژه مراسم 12 بهمن در اصفهانوزیرکشور سخنران ویژه مراسم 12 بهمن‌ماه کرمان است

دهه فجر انقلاب اسلامی، فرصت مغتنم و گرانبهایی است تا آرمان بزرگ بنیانگذار جمهوری اسلامی و چگونگی تحقق شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" و رشادت‌ها و ایثار ملت ایران برای تداوم این شعار و پاسداری جانانه از انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل شود تا نقشه‌ها و دسیسه‌های شوم دشمنان قسم‌خورده ایران و بدخواهان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی نقش برآب شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از تمامی مردم غیرتمند، انقلابی و ولایتمدار خراسان جنوبی دعوت می‌کند تا با حضور آگاهانه و چشم گیر خود در ویژه برنامه های یوم الله 12 بهمن، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی که به عنوان ولایتمداری، انقلابی گری، پیوند ناگسستنی امت و امام نامگذاری شده است ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای والامقام، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار بزنند.

مراسم محوری بزرگداشت یوم الله 12 بهمن در مرکز استان خراسان جنوبی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ادیانی، رئیس عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی کشور روز شنبه 12 بهمن ماه ساعت 9 صبح در میدان امام خمینی(ره) بیرجند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/252/ ع

R41348/P/S6,56/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بزرگداشت یوم الله 12 بهمن بیرجند برگزار می شود سیاسی نیروی انتظامی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی خراسان جنوبی مراسم 12 بهمن رئیس عقیدتی حجت الاسلام امام خمینی حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند