Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی علیشاهی از دستگیری ۳ تولید و توزیع کننده دارو‌های دامی تقلبی در استان‌های البرز و قزوین به ارزش ۱۱ میلیارد ریال خبر داد و گفت: ۸ تن دارو‌های دامی تقلبی کشف شد.

معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با همکاری سایر همدستانش در کارگاهش واقع در استان البرز دارو‌های دامی تقلبی تولید و به بازار مصرف عرضه می‌کند، بررسی موضوع در دستورکار تیمی از مأموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی تصریح کرد: متهمان با احداث کارگاهی در درون ویلا باغ، کالای اصلی یکی از شرکت‌های صاحب امتیاز را خریداری و پس از اضافه کردن مقداری سبوس و کاه به دارو‌های دامی، مجدداً بسته بندی و با نام همان شرکت روانه بازار مصرف دام که بیشتر در استان‌های شمالی کشور هستند، می‌کنند.   معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت افزود: با اخذ نیابت قضائی تیمی از مأموران برای دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان به استان البرز اعزام شد.   سرهنگ علیشاهی خاطرنشان کرد: پس از مراقبت‌های ویژه پلیسی و اطمینان از حضور متهمان در داخل کارگاه، هر سه آن‌ها در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه شأن ۴ هزار و ۹۲۰ کیلو انواع داروی دامی غیر مجاز و تقلبی کشف شد.   وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مأموران به دست آمد که متهمان کارگاه دیگری در شهرستان تاکستان استان قزوین نیز احداث و مقداری دارو دامی تقلبی نیز در این مکان پنهان کرده‌اند.   سرهنگ علیشاهی در ادامه با بیان اینکه در این مکان نیز ۳ هزار و ۸۰ کیلو داروی دامی تقلبی کشف شد افزود: در مجموع ۸ تن داروی دامی تقلبی در دو عملیات کشف شد و هر ۳ متهم به صراحت به جرایم ارتکابی اعتراف کردند.   وی با اشاره به اینکه عرضه این نوع دارو‌های تقلبی به طور غیر مستقیم با سلامت عموم شهروندان ارتباط دارد بیان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی کل کالا‌های کشف شده را بیش از ۱۱ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.   معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت خاطر نشان کرد: تحقیقات برای کشف سایر جزئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: داروی دامی تقلبی دامی تقلبی تقلبی کشف شد ۸ تن دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین

تین نیوز

رییس پلیس راه استان البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ پیمان کرمی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده استان البرز گفت: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج قزوین حد فاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج قزوین روان گزارش شده است، بیان کرد: جاده کرج چالوس در محدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است و مسافران باید از محورهای جایگزین استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالا‌های اساسی، صنایع و خدمات از ۴.۸ میلیارد دلار گذشت
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور