Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل به طراحان طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه یادآور شد که بلندی‌های جولان متعلق به سوریه است.

نماینده روسیه در سازمان ملل با اشاره به نقشه‌ای که از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره محدوده‌های تحت قلمرو فلسطین و رژیم صهیونیستی منتشر شد و در آن بلند‌های جولان را بخشی از خاک رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد، گفت دیروز واشنگتن چشم انداز خود درباره حل و فصل مناقشه در خاورمیانه را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نمی‌توانیم اخطار ندهیم که نقشه‌های مربوط به طرح (صلح خاورمیانه)، بلند‌های جولان را بخشی از قلمرو اسرائیل نشان می‌دهد.

نبنزیا در ادامه افزود: در این ارتباط می‌خواهیم به جغرافیادانی که این نقشه را کشیده است یادآور شویم که ما و قطعنامه ۴۹۷ شورای امنیت، حاکمیت اسرائیل بر جولان را به رسمیت نمی‌شناسیم.

نماینده روسیه در سازمان ملل  تاکید کرد رژیم صهیونیستی به طور غیرقانونی بلندی‌های جولان را اشغال کرده است.

رئیس جمهور آمریکا اخیرا با انتشار نقشه‌ای در صفحه توئیتر خود محدوده تحت قلمرو دولت آتی فلسطین را نشان داد که در آن بلند‌های جولان به سرزمین‌های تحت اشغال تل آویو اضافه شده است.

ترامپ در حالی فرمان سال گذشته میلادی الحاق بلندی‌های جولان به سرزمین‌های اشغالی را امضاء کرد که جولان اشغالی، بخشی از استان «القنیطره» سوریه است. رژیم صهیونیستی در جنگ شش روزه سال ۱۹۶۷ این منطقه را اشغال و در سال ۱۹۸۲ آن را ضمیمه فلسطین اشغالی کرد. رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۸۲ این مناطق را به عنوان بخشی از خاک سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد؛ هر چند این اقدام هیچگاه مورد تائید سازمان ملل قرار نگرفت.

مجمع عمومی، پایبند نبودن رژیم صهیونیستی به قطعنامه شماره ۴۹۷ مصوب سال ۱۹۸۱ را محکوم و تاکید کرد تصمیم این رژیم از چهاردهم دسامبر ۱۹۸۱ برای اعمال قوانین و حاکمیت خود بر جولان اشغالی ملغی و باطل است و هیچ مشروعیتی ندارد.

گفتنی است دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه طی کنفرانسی مشترک از طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه (معامله قرن) رونمایی کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بلندی های جولان معامله قرن نماینده روسیه در سازمان ملل نماینده روسیه در سازمان ملل بلندی های جولان رژیم صهیونیستی بلند های جولان صلح خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی

منابع خبری از شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی از سمت لبنان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،منابع خبری از شلیک دستکم 30 موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گفته منابع عبری، پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • بلینکن بار دیگر به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!