Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فراکسیون امید مجلس شورای مجلس شورای اسلامی، این فراکسیون عصر پنجشنه با صدور بیانیه ای درباره طرح موسوم معامله قرن عنوان کرد: این روزها دست‌های شیاطین منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به نشانه اتحاد، بر روی گوی سفید طرح اهریمنی «معامله قرن» قرار گرفته‌اند؛ طرحی که طبق آن سرزمین‌های ملت فلسطین در روز روشن‌ دزدیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه تصریح شده است: رییس‌جمهور بی‌منطق آمریکا بار دیگر ثابت کرد که برای خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی از هیچ خباثتی ابایی ندارد و بدنامی و منفور شدن بیش از پیش نزد ملت‌های آزاده جهان را برای خوش‌آمد لابی منفور صهیونیستی به جان می‌خرد.

این بیانیه می افزاید: امروز ملت فلسطین و دیگر کشورهای منطقه، متوجه شده‌اند که‌ در برابر ‌مستبدان و زورگویانی که تنها منافع پلید خود برایشان مهم است، راهی جز مقاومت باقی نمانده است.

فراکسیون امید در بیانیه خود تصریح کرد: معامله کثیف قرن، تنها یک وجه مثبت داشت و آن اینکه نقاب از چهره منافقانه برخی حاکمان منطقه برداشت؛ آنها که در خفا با این طرح همراهی کردند و روز رونمایی از آن، پایکوبان به استقبال کلاهبرداری قرن رفتند یا با سکوتشان با این طرح شیادانه همراهی کردند.

این بیانیه تاکید دارد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و اتحاد جهان اسلام هستیم؛ حاکمان منطقه‌ای هنوز هم فرصت دارند تا مُهر ننگین نفاق را از پیشانی خود بزدایند و به جمع ملت‌های آزاده بپیوندند تا با همفکری همه جهان اسلام، نقشه راهی برای مقابله با چنین طرح‌های شیطانی ترسیم شود؛ چرا که امروز «معامله قرن» است و با شکست آن، در آینده طرحی دیگر با یک نام شیادانه دیگر برای کلاهبرداری از ملت فلسطین ارائه می‌کنند.

در پایان این بیانیه آمده است: فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن طرح معامله قرن که بیشتر به راهزنی قرن شبیه است، از دولت و به خصوص وزارت خارجه می‌خواهد با تمام قوای دیپلماتیک این طرح اهریمنی را در مجامع بین‌المللی به چالش بکشد و همه نیرو و توان خود را برای اتحاد جهان اسلام و تبدیل شدن به امت واحده برای مقابله با دشمن مشترک به کار بندد.

معاملهٔ قرن یا «طرح صلح ترامپ» پیشنهاد صلح بین رژیم اسرائیل و فلسطین به منظور حل و فصل منازعه فلسطین-اسرائیل است که توسط دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات متحده مطرح شد. این طرح به ابتکار «جرد کوشنر» مشاور ارشد آمریکا تدوین شده‌است. رسانه های مختلف از این طرح به عنوان «معامله قرن» یاد کرده‌اند. طبق این طرح، رژیم صهیونیستی در ازای دریافت امتیازهایی فراتر از تعهدات قبلی سازمان آزادی‌بخش فلسطین و قطعنامه‌های شورای امنیت، و الحاق بخش‌هایی از مناطق اشغال‌شده به خاک خود، با تشکیل دولت نیمه مستقل فلسطینی موافقت می‌کند.

برچسب‌ها فراکسیون امید ایالات متحده آمریکا فلسطین رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فراکسیون امید ایالات متحده آمریکا فلسطین رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ فراکسیون امید ایالات متحده آمریکا فلسطین رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی فراکسیون امید حاکمان منطقه معامله قرن جهان اسلام ملت فلسطین مجلس شورای منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان

وزارت خارجه مصر اعلام کرد وزیر خارجه این کشور در دیدار با همتای ایرانی درباره آتش‌بس غزه گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد: سامح شکری، وزیر خارجه این کشور در دیدار با حسین امیرعبداللهیان، همتای ایرانی خود بر تمایل قاهره برای آتش‌بس و تبادل اسرا و رسیدن به توقف کامل و دائم جنگ در غزه تاکید کرد.

طبق بیانیه وزارت خارجه مصر، وزیر خارجه این کشور خواهان تشویق کشورها برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین با هدف تقویت تلاش‌ها برای تشکیل کشور فلسطین بر اساس راه حل ۲ دولت تاکید کرد.

طبق گزارش الجزیره، در بیانیه وزارت خارجه مصر آمده است: شکری با همتای ایرانی خود برای ادامه مذاکره و گفت‌وگو جهت حل تمام مسائل موجود و در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین 2 کشور توافق کردند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول پایتخت گامبیا به سر می‌برد و «سامح شکری» وزیر خارجه مصر دیدار کردند.

در این دیدار، طرفین در خصوص آخرین روند تلاش‌های فی مابین برای ارتقای روابط دوجانبه و همچنین آخرین تحولات منطقه به خصوص اوضاع فلسطین و غزه و تلاش‌های جاری برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

وزیران امور خارجه ایران و مصر در ابتدای این ملاقات ضمن ابلاغ سلام‌ها و درودهای گرم روسای جمهور ۲ کشور به یکدیگر،  اهتمام ویژه سران ۲ کشور برای پیگیری تقویت روابط فیمابین را مورد تاکید قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌ بس پایان یافت
  • حماس: دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌بس پایان یافت
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • اسد:جنگ غزه چهره واقعی و فریبکار غرب و آمریکا را نشان داد
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • در زمانه ای که حکومت حاکمان به نام دین بود، امام صادق (ع) چه کردند؟