Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@20:25:47 GMT

افزایش ۸۵ درصدی دستگیری سارقان در دلفان

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۶۳۳۵

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی دلفان از افزایش ۸۵ درصدی دستگیری سارقان طی ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کرم‌حسین سپهوند در جمع خبرنگاران گفت: در دی‌ماه امسال با اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل مناطق جرم‌خیز مأموران انتظامی شهرستان برای دستگیری سارقان اقدام کرده که ۸۵ درصد افزایش دستگیری نسبت به مدت مشابه سال گذشته و ۱۶۸ درصد کشفیات سرقت داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برخورد با پدیده سرقت از دغدغه‌ها و اولویت اصلی و همیشگی کار پلیس است، بر همین اساس نیروی انتظامی شهرستان دلفان به‌صورت شبانه‌روزی با اقدامات پیشگیرانه و کنترلی و افزایش تعداد واحدهای گشتی و تعامل با دیگر دستگاه‌ها به خصوص مردم تلاش می‌کند تا امنیت مطلوب و پایدار حاکم شود.

سپهوند موفقیت پلیس را نتیجه تلاش مخلصانه و شبانه‌روزی عوامل انتظامی شهرستان و به‌کارگیری اقدامات پیشگیرانه از جمله طرح آموزش همگانی و هشدار پلیسی در مساجد و مدارس، راه‌اندازی گشت‌های آشکار و افزایش گشت‌های فوریتی پلیس ۱۱۰ و همچنین همکاری و تعامل بیشتر مردم با پلیس دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگیری سارقان دلفان انتظامی شهرستان دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ سارق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار