Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:04:31 GMT

خبر خوش برای رئالی ها در آستانه دربی مادرید( عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۶۴۰۴

خبر خوش برای رئالی ها در آستانه دربی مادرید( عکس)

ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، پس از مدت ها مصدومیت به تمرینات گروهی رئال مادرید بازگشت.

گزارش "ورزش سه"، حدود دو ماه پیش بود که دو تیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در آن بازی یک اتفاق تلخ برای ستاره بلژیکی کهکشانی ها رخ داد. توماس مونیه، مدافع بلژیکی پی اس جی، خطای شدیدی روی پای هموطن خود یعنی ادن هازارد انجام داد؛ اتفاقی که باعث شد این بازیکن زمین مسابقه را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ابتدا گفته می‌شد که هازارد تنها به مدت دو هفته از میادین دور خواهد بود اما بعدا مشخص شد که مصدومیت این بازیکن ۲۹ ساله جدی تر از حد تصور بوده است و او حتی بازی های سوپرجام اسپانیا که اخیرا در کشور عربستان برگزار شد را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد.

 

 

 

 

چند روز پیش بود که هازارد تمرینات خود را با توپ آغاز کرد و حالا پیش از دربی مادرید که روز شنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود، به تمرینات رئال اضافه شده است؛ اتفاقی که می تواند یک خبر فوق العاده برای زین‌الدین زیدان و تیمش باشد. با این همه احتمال حضور هازارد در ترکیب اصلی رئال برای بازی روز شنبه مقابل اتلتیکو مادرید بسیار کم خواهد بود اما ممکن است که او در نیمه دوم و دقایقی به عنوان بازیکن جانشین به میدان برود.

 

 

 

ادن هازارد رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ادن هازارد رئال مادرید رئال مادرید ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا

مدافع نوجوان بارسلونا فاصله زیادی تا امضای یک قرارداد جدید ندارد. 

طرفداری | بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد پائو کوبارسی است. این پدیده نوجوان طی چند ماه جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ژاوی به دست آورده، در حساس ترین شرایط به او اعتماد شده و به همین دلیل، بارسلونا مذاکرات تمدید قرارداد را سرعت بخشیده است.

از دلایل این تمدید قرارداد، افزایش مبلغ بند فسخ قرارداد او است که در حال حاضر روی 10 میلیون یورو تنظیم شده است، رقمی وسوسه کننده برای هر تیمی که بتواند این مبلغ را بپردازد. با این حال به نظر می رسد این بند فسخ حداقل تا تابستان امسال تغییری نکند. نشریه موندو دپورتیوو گزارش می دهد که دو طرف تا نهایی کردن قرارداد جدید فاصله کمی دارند، اما این قرارداد تنها پس از رسیدن کوبارسی به سن 18 سالگی در ژانویه 2025 امضا خواهد شد؛ در آن زمان بند فسخ او به 1 میلیارد یورو افزایش خواهد یافت.  

با وجود این خوش بینی، دو مانع کوچک همچنان وجود دارد که باید برطرف شوند، هرچند روزنامه کاتالانی اطمینان می دهد که این موانع مشکلی ایجاد نخواهند کرد. یکی از آنها وضعیت فیرپلی مالی بارسلونا است که ممکن است باعث شود بارسلونا او را در ابتدای فصل آینده به عنوان بازیکن جوان یا بازیکن بارسلونا B ثبت کند تا حقوق او به سقف حقوقی آنها ضربه نزند. مورد دیگر مدت قرارداد است. بارسلونا مشتاق است او را برای شش سال تا سال 2031 تمدید کند، در حالی که کوبارسی تمایل بیشتری به قرارداد پنج ساله دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید