Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر جعفری‌ روحی، روز پنجشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران، افزود: این حادثه ساعت حوالی ساعت ۱۶ عصر چهارشنبه /۹ بهمن ماه/ در زنجان اتفاق افتاد که این مرکز پس از اطلاع از موضوع، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس را به منظور نجات جان افراد مسموم شده راهی محل کرد.

وی اظهار داشت: مسموم شدگان یک زن ۵۸،  یک دختر ۱۴ ساله و ۲ مرد ۶۰ و ۳۲ ساله بودند که پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی به منظور ادامه درمان به بیمارستان‌ ولیعصر (عج) زنجان انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۶ دی ماه جاری نیز پنج زن و کودک زنجانی بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن مسموم شده و به منظور درمان با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان انتقال یافتند.

مسموم شدگان، سه زن ۵۰، ۳۴ و ۳۰ ساله و ۲ کودک ۴ ماهه و ۶ ساله بودند که ۲ دستگاه خودروی آمبولانس از پایگاه‌های چیر (جاده ترانزیت زنجان - میانه) و شهرک الهیه شهر زنجان، برای امدادرسانی به مسموم شدگان به محل حادثه اعزام شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 بیمارستان درمان دی ماه گاز قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مسموم شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه محسن محمدسیفی ووشوکار زنجانی اعزامی به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ چین توانست با غلبه بر حریفان خود، مدال ارزشمند طلا را به گردن آویخت، افزود: در این دوره از رقابت‌ها بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور با هم به رقابت پرداختند.

وی با یادآوری اینکه محسن محمدسیفی در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم در برابر حریفان خود به میدان رفت، اظهار کرد: این ملی‌پوش باتجربه زنجانی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در دور دوم توانست در برابر حریفی از هنگ‌کنگ به برتری دست یابد. ووشوکار زنجانی در دیدار فینال نیز با غلبه بر حریف کره جنوبی به مدال ارزشمند طلا دست یافت.

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان همچنین از برگزاری مسابقات جهانی تیراندازی معلولان در کره جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها، رقیه شجاعی از زنجان با کسب ۶۱۷ امتیاز در ماده تفنگ بادی در جایگاه هشتم این مسابقات ایستاد.

کد خبر 6089125

دیگر خبرها

  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی