Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه ابلاغ به همراه تخصیص کمک به هپکو انجام شد گفت: هنوز وجه تخصیصی واریز نشده است. ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، شرکت هپکوی اراک که روزی نماد صنعت و افتخار کشور بود، در آستانه تعطیلی است، شرکتی که با هدف مونتاژکاری 500 دستگاه ماشین‌آلات راهسازی شروع به کار کرد و طی سه دهه با رفع نیازهای داخلی به چند برابر ظرفیت اولیه خود رسید، اکنون پس از خصوصی‌سازی غیراصولی و بی‌تدبیری‌ها، برای تامین حقوق کارگران خود نیز با چالش مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که دولتی‌ها به منظور کمک به شرکت مهم و بزرگ هپکو که در سال‌های اخیر به دلیل سومدیریت‌ها و روند غلط در واگذاری‌ها با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم می‌کند اقدام به در نظر گرفتن بودجه برای حل مشکلات کارگران و بازنشستگی آنها کرده‌اند براساس اعلام معاون اقتصادی استاندار هنوز وجه نقد این بودجه واریز نشده است.

اعلام آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء برای خرید‌ تولیدات هپکو ‌هپکو برای عرضه در فرابورس آگهی شدضرورت اقدام سریع دولت برای حل مشکلات کارگران و شرکت هپکو؛ باجدیت پیگیر تعهد خصوصی‌سازی برای حسابرسی هپکو هستیم

وجه تخصیص انجام گرفته واریز نشده است

سعید فرخی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه به منظور تخصیص بودجه برای کمک به هپکو اظهار داشت:  ابلاغ به همراه تخصیص انجام شده ولی طی پیگیری که از سازمان خصوصی داشتم و بر اساس اظهار مسئول موضوع، هنوز  وجه نقد واریز نشده است.

معاون اقتصادی استاندار مرکزی افزود: البته حتماً وجه نقد هم واریز خواهد شد و ان شالله تصمیمات و دستورات معاون اول رئیس جمهور در مواردی که در نشست برای حل مشکلات هپکو تصمیم‌گیری شد، انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با واریز وجه باید تصمیمات اخذ شده مسئولان کشوری و استانی اتفاق افتاده و بازنشستگی حدود 200 نفر و همچنین پرداخت طلب بازنشستگان قبلی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/711/ ع

R7980/P1494/S6,73/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون اقتصادی استاندار استاندار مرکزی برای حل مشکلات واریز نشده شرکت هپکو هنوز وجه وجه نقد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به تدوین و تنظیم سند اقتصاد دریا در استان گفت: در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی بر پایه خلیج‌ فارس این سند تنظیم شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی باستین ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به ظرفیت مهم خلیج‌ فارس در استان اظهار داشت: یکی از سیاست‌های مهم اقتصادی در استان بوشهر استفاده از مزیت‌های خلیج‌ فارس در ابعاد گوناگون است.

وی استفاده از حوزه اقتصادی خلیج‌ فارس را مایه اقتدار و توانمندی دانست و بیان کرد: اکنون از خلیج‌ فارس استفاده حداقلی می‌شود و در زمینه طرح‌های آب‌شیرین‌کن ظرفیت مهمی در این عرصه فراهم است که باید فعالیت‌ها افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، تجارت دریایی از دیگر ظرفیت‌های استفاده از خلیج‌ فارس دانست و خاطرنشان کرد: استفاده گردشگری از دیگر مزیت‌های بهره جستن از خلیج‌ فارس محسوب می‌شود که در این راستا طرح‌های مهمی تدوین شده است.

باستین، بهره‌برداری از ظرفیت شیلات، پرورش آبزیان، معادن، نفت، گاز و صنایع بزرگ پتروشیمی را از دیگر ظرفیت‌های مورد استفاده خلیج‌ فارس اعلام و بیان کرد: در راستای استفاده بیشتر از خلیج فارس معاون اول ریاست جمهوری تدوین سند ملی توسعه دریامحور را مورد تأکید قرار داده است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در تدوین سند ملی توسعه دریامحور نقش مهمی دارد، تصریح کرد: در این زمینه سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نام خلیج‌ فارس را همیشگی و ابدی دانست و اضافه کرد: در تلاش هستیم که از اقتصاد دریایی و مزیت این سرمایه مهم در استان بوشهر براساس تأکیدات مقام معظم رهبری بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • سهم ۱۷.۸ درصدی هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری قم
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس