Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، نشست رسانه‌ای جشنواره فیلم فجر امروز پنجشنبه با حضور ابراهیم داروغه‌زاده، دبیر جشنواره و خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها در پردیس سینمایی ملت برگزار شد. رونمایی از پوستر فیلم فجر ۳۸ با طراحی حمیدرضا بیدقی و تندیس سیمرغ بلورین از بخش‌هایی ابندایی این نشست بود که در آن معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تهران و معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری هم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره فیلم فجر امسال با شعار «با سینما کنار هم» برگزار می‌شود و البته حاشیه‌هایی چون تحریم جشنواره و تعداد زیاد داوران و انتخاب نشدن برخی فیلم‌های جنجالی و پرحاشیه هم بر آن سایه افکنده است؛ موضوع‌هایی که داروغه‌زاده به آنها اشاره کرد و به پرسش‌ها و ابهام‌ها پاسخ داد.

به گفته دبیر فیلم فجر، قرار است امسال هزینه‌های برگزاری مراسم افتتاحیه صرف کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان با مشارکت برخی سینماگران شود. کاروان کمک‌های جشنواره و اهالی سینما ساعت ۱۳ روز شنبه ۱۲ بهمن به سوی مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود.

کد خبر 481339 برچسب‌ها سینما جشنواره فیلم فجر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینما جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان

تاک معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سیزده هزار دانش اموز در رقابتی با موضوع نوجوان سالم ثبت نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته شد و در نهایت امروز ۲۵۴ برگزیده تقدیر میشوند که تابستان امسال هم برگزیدگان کشوری معین میشوند.

وی افزود: سال قبل دانش آموزان کرمان ۱۱ رتبه کشوری کسب کردند و امسال نیز در ۹ رشته مثل نقاشی فیلم موشن‌گرافی ایده پردازی هوش مصنوعی کتاب مقاله داستانک رقابت امکانپذیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • سینما بدون چهره کارگر ایرانی
  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه