Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوب پور گفت: حدود هزار و ۲۰۰ نفر علاقه مند در استان کهگیلویه و بویراحمد فردا در آزمون های قرآن و عترت در پنج حوزه امتحانی به صورت هماهنگ شرکت می کنند.

«جانمحمد خوب پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن و عترت فردا، 11 بهمن ماه ساعت هشت و 30 صبح روز جمعه همزمان با سراسر کشور در 9 رشته حفظ قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در استان کهگیلویه و بویراحمد حدود هزار و 200 نفر علاقه مند به آزمون های قرآن و عترت در پنج حوزه امتحانی به صورت هماهنگ در این آزمون ها شرکت می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در مرکز استان (یاسوج) بیش از 700 نفر در این آزمون شرکت می کنند، گفت: این آزمون در دو نوبت رشته های حفظ از ساعت هشت و 30 دقیقه تا 10 صبح و رشته های مفاهیم از ساعت 10 و 30 دقیقه تا 13 برگزار می شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد فهما شهادت حضرت فاطمه زهرا س کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد حفظ و مفاهیم آزمون سراسری فرهنگ و ارشاد اسلامی آزمون قرآن و عترت استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت می کنند قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی حکمی «حمید طالبی» را به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن حکم مجید چگنی برای سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

همچنین به پاس زحمات ریحان بهادر در دوره تصدی این سمت از ‌وی قدردانی شده است.

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن