Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:01:08 GMT

آخرین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا(س) برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۷۸۶۰

آخرین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا(س) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، آخرین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا(س) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام سیداحمد خاتمی در سخنانی حضور منطقی، شجاعانه و عفیفانه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در میدان دفاع از حق را از ویژگی‌های ممتاز آن حضرت برشمرد و با تأکید بر اینکه حضور با نشاط و فعال مردم عامل اصلی بقاء نظام اسلامی در ۴۱ سال گذشته بوده است، گفت: مردم سرمایه اصلی جمهوری اسلامی هستند و در دو عرصه پیش‌رو یعنی مراسم ۲۲ بهمن امسال و انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز درخشان‌تر از گذشته ظاهر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام خاتمی همچنین معامله قرن آمریکایی‌ها را جنایت قرن و معامله برای اشغال مجدد سرزمین فلسطین خواند و افزود: غیرت دینی و ملی اقتضاء می‌کند که جهان اسلام علیه آمریکا و صهیونیست‌های جنایتکار یکپارچه به‌پا خیزد.

در این مراسم، مهدی سماواتی دعای شریف توسل را قرائت کرد و سعید حدادیان نیز به ذکر مصیبت و نوحه‌خوانی پرداخت.

کد خبر 4840009 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س سید احمد خاتمی مجلس شورای اسلامی قاسم سلیمانی انتخابات 98 شورای نگهبان ایالات متحده آمریکا محمد جواد ظریف محمدجواد ظریف حسن روحانی وزارت امور خارجه ایران عباسعلی کدخدایی هیئت دولت معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌ شمالی گفت: آیین دسته‌روی و عزاداری متمرکز هیأت مذهبی استان به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۱۶ شهر استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: هیأت‌های مذهبی، علما، روحانیون و مردم ولایتمدار استان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به‌صورت متمرکز به دسته‌روی و سپس عزاداری و سوگواری خواهند پرداخت.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه‌ این مراسم، ادامه داد: در تمام نقاط شهری استان از جمله مراکز ۱۰ شهرستان و به‌طور کلی ۱۶ شهر خراسان شمالی شاهد برگزاری این دسته‌روی‌ها و عزاداری‌ها خواهیم بود. همچنین در روستاهای بزرگ استان، مراسم عزاداری و دسته‌روی به‌صورت همزمان برگزار می شود.

وی گفت: آیین دسته‌روی و عزاداری متمرکز هیأت‌های مذهبی شهرستان بجنورد ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه از محل میدان شهید به سمت آستان امامزاده سید عباس (ع) انجام می‌شود.

هدایتی با بیان اینکه این دسته‌روی در همه نقاط شهری استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این آیین در شیروان ساعت ۹ صبح از مساجد به سمت مصلای نماز جمعه، در اسفراین ساعت ۱۰ صبح از مساجد شهر به سمت حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) و در آشخانه نیز ساعت ۹ صبح از ابتدای بلوار شهید بهشتی تا میدان امام خمینی (ره) مقابل مسجدجامع است.

وی با تاکید بر لزوم الگو گرفتن از سبک زندگی امام صادق (ع) افزود: نگاه خاص امام صادق (ع) به موضوع تعلیم و تربیت و پرورش شاگردانی ممتاز برای ترویج فرهنگ ناب قرآنی و اسلامی می‌تواند بهترین الگو برای فعالان فرهنگی، قرآنی و مجموعه‌های حوزه تعلیم و تربیت باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود