Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه مسابقات ــ پس از پایان یافتن آزمون انتخابی رشته ترتیل برای معرفی نماینده کشورمان در سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران، احسان محمدی از خراسان رضوی به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات انتخاب شد.

به گزارش ایکنا؛ آزمون انتخابی برای معرفی نماینده کشورمان در رشته ترتیل سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران از صبح روز پنجشنبه، ۱۰ بهمن‌ماه آغاز و در دو نوبت صبح و عصر ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و در نهایت احسان محمدی، با بیشترین امتیاز از سوی هیئت داوران به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات معرفی شد.

در این آزمون ۱۱ شرکت‌کننده که حائز رتبه ممتاز رشته ترتیل در پنج دوره اخیر مسابقات سراسری قرآن کریم شده‌ بودند، حضور داشتند که به رقابت با یکدیگر پرداختند.

رقابت نوبت صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در ساختمان مهر سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد. در این نوبت هر کدام از شرکت‌کنندگان به تلاوت ۱۵ سطر از قرآن پرداختند. در نوبت عصر نیز که بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امام‌زاده حسن(ع) برگزار شد هر کدام ار شرکت‌کنندگان ۲۲ سطر از قرآن را تلاوت کردند.

محمدمهدی بیگی از تهران، علی قنبری از تهران، حسام قانعی از فارس، فؤاد مولودی از کردستان، حجت‌الاسلام امین صیدی از کرمانشاه، مهدی کشاورز از فارس، احسان محمدی از خراسان رضوی، بهزاد صادق‌زاده از اردبیل، محمدجواد جاوری از تهران، محمدجواد نصیری از اصفهان و سیدرضا حسینی از زنجان ۱۱ شرکت‎کننده حاضر در این رقابت بودند که در نهایت احسان محمدی بیشترین امتیاز را برای حضور در مسابقات بین‌المللی کسب کرد.

همچنین داوری این آزمون را هشت نفر از داوران کشوری و بین‌المللی کشورمان شامل محمدرضا پورزرگری و عباس امام‌جمعه در رشته تجوید، رحیم خاکی و امین پویا در رشته صوت، محسن یاراحمدی و صالح اطهری‌فرد در رشته لحن و حمیدرضا مستفید و حسین اخوان‌اقدم در رشته وقف و ابتدا را بر عهده داشتند.

یادآور می‌شود امسال برای اولین‌بار تصمیم گرفته شد تا رشته ترتیل به سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران اضافه شود، با توجه به این موضوع، انتخاب نماینده کشورمان در این رشته مستلزم برگزاری آزمون از برگزیدگان این رشته در پنج سال اخیر مسابقات سراسری قرآن کریم بود.

سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران فروردین ماه سال آینده در شهر مشهد در گروه‌های مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا مسابقات انتخابی ترتیل بین المللی سی و هفتمین سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن نماینده کشورمان احسان محمدی رشته ترتیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ساعت ۲۴ امروز، چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان سنجش از ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

 افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل اقدام کنند.

لازم به ذکراست، اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم