Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری پنجشنبه شب در همایش "سپاس نسل چهارمی‌ها از نسل آفتاب" به مناسبت چهل سالگی تاسیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان افزود: وظیفه این اتحادیه تربیت، سازماندهی و تقویت روحیه فرزندان انقلاب است.
وی ادامه داد: این حرکت که از ابتدای انقلاب آغاز شد همچنان با همان قاعده در حال تداوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: درگیری اصلی با دشمنان جبهه کفر از همان دوران جوانی و مدارس آغاز می‌شود و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان پیشگام این مبارزه است.
حجت‌الاسلام حاج علی اکبری افزود: خدا را شاکریم که این اتحادیه در مسیر انجام وظایف خود درگیر منازعات سیاسی جامعه نشد چرا که اتحادیه باید در عمق و نه در سطح کار کند، فعالیت‌ این اتحادیه تربیت در حوزه انقلاب است که کار عمقی می‌طلبد.

وی در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب نیز اظهار داشت: اتحادیه باید حرکت خود را با این بیانیه تطبیق دهد.
وی گفت: انقلاب اسلامی هدیه حضرت زهرا (س) است و تحلیل دقیقی دارد لذا جمهوری اسلامی، جمهوری فاطمی و متعلق به حضرت زهرا (س) است، این انقلاب سرمایه‌گذاری اصلی برای تحقق ولایت الهی و اهداف حضرت زهرا (س) است.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری با تکریم پیشکسوتان اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان خراسان رضوی افزود: فعالیت‌های انجمن اسلامی در این استان شاخص است و امیدوارم در ادامه راه با کمک همه فعالان از جمله پیشکسوتان، این اتحادیه پیشگامی خود را حفظ کند.

سرپرست اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان خراسان رضوی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این اتحادیه استانی همزمان با اتحادیه کشوری در سال ۱۳۵۸ تشکیل شد و هم اکنون در ۴۷ منطقه و اداره شهرستانی آموزش و پرورش در خراسان رضوی فعالیت دارد.

هادی هروی افزود: این اتحادیه با حدود ۹۰۰ دفتر در مدارس متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه خراسان رضوی فعالیت دارد و اعضای اصلی و هیات مرکزی این تشکل دانش‌آموزی در استان سه هزار نفر و اعضای عادی آن بالغ بر ۱۵ هزار نفر است.

وی ضمن گرامیداشت فعالیت ۴۰ ساله اعضای پیشکسوت و جدید این اتحادیه اظهار داشت: در مجموع بانوان ۶۰ درصد اعضای اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان را در خراسان رضوی به خود اختصاص داده‌اند.

برچسب‌ها مشهد اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مشهد اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان حاج علی اکبری خراسان رضوی حجت الاسلام حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

موحدی ادامه داد: امتحانات نهایی دانش‌آموزان متوسطه دوم تا سی‌ام خرداد تمام می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های امتحانی پایه متوسطه اول به همه شهرستان‌ها و مناطق ابلاغ شده و امتحانات پایه‌های دهم تا دوازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان فقط امتحانات هنرستان‌های فنی و کار و دانش به صورت داخلی است و سوالات در مدرسه طراحی می‌شود.

وی همچنین به تجهیز ۹۲ حوزه امتحانی در استان اشاره کرد و افزود: این حوزه‌ها مجهز به دوربین‌های مدار بسته و دستگاه‌های سیگنال یاب هستند.

موحدی همچنین گفت: ۸ حوزه تصحیح به صورت الکترونیکی داریم که برگه‌های امتحانی پس از رونوشت‌برداری بر روی سامانه آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: دو تصحیح کننده از نقاط مختلف کشور برگه‌های امتحانی را بدون اعمال نظر نمره می‌دهند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان