Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی شامگاه پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: بیش از سه هزار برنامه به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سطح استان در طول ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود که نتیجه این برنامه‌ها راهپیمایی عظیم و باشکوه مردم استان در روز ۲۲ بهمن است که امسال این روز مصادف با شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مجموع ۴۱ برنامه شاخص به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که این برنامه‌ها از روز ۱۲ بهمن با برگزاری همایش تجدید بیعت امت با ولایت در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز خواهد شد.

برگی دیدار مردم و مسئولان استان با امام جمعه محترم تبریز و تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری در ۲۰ شهرستان و ۱۵ شهر و بخش و به صدا درآوردن زنگ انقلاب در مدارس استان را از دیگر برنامه‌های این دهه دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: رژه موتورسواری از فرودگاه تا گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و تریبون آزاد در دانشگاه‌های استان و مسابقات مختلف ورزشی از دیگر برنامه‌های این دهه است.

وی برگزاری مراسم غبارروبی و تعویض پرچم‌های مزار مطهر شهدا در سطح استان در ۱۷ بهمن و همچنین گلباران مرقد مطهر شهید قاضی طباطبایی به عنوان "خمینی آذربایجان"، تجلیل از نخبگان علمی، خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، همایش‌های قرآنی و دیدارهای مختلف با خانواده‌های شهد، برگزاری شب شعر و خاطره، برپایی میز خدمت در مساجد و مصلی توسط مدیران کل را از برنامه‌های این دهه دانست.

برگی افزود: همچنین در این دهه ویژه برنامه " همچون پدر مهربان" به یاد سردار دل‌ها سپهبد شهید قاسم سلیمانی و رونمایی از کتاب " قصه‌های سردار" ویژه کودکان و نوجوانان را خواهیم داشت.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در سطح استان و شهر تبریز گفت: سخنران این مراسم سردار محسن رضایی خواهد بود.

کد خبر 4840043

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر تبريز قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی ایران دهه فجر بارش برف بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس انتخابات 98 قزوین شهرکرد ایلام سیل سیستان و بلوچستان بیرجند یاسوج زلزله برنامه های این دهه برگزار می شود سطح استان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی

دریافت 27 MB

تصویربردار: حسین دباغ

کد خبر 6089585

دیگر خبرها

  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریالی برای راههای آذربایجان شرقی
  • تخصیص۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرحهای راه آذربایجان شرقی