Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا امشب موفق شد در دیدار یک طرفه لگانس را شکست دهد و به مرحله بعدی رقابت های کوپا دل ری صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از شکست ابتدای هفته در رقابت‌های لالیگا مقابل والنسیا، امشب در چارچوب جام حذفی اسپانیا به مصاف لگانس رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه ۵-۰ حریف خود را شکست دهد و به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تنها چهار دقیقه از زمان بازی گذشته بود که لیونل مسی با یک پاس در عمق عالی نلسون سمدو را از سمت راست صاحب توپ کرد و این مدافع پرتغالی نیز در محوطه جریمه یک پاس رو به عقب، برای آنتوان گریزمان ارسال کرد و او هم با یک ضربه دقیق دروازه لگانس را باز کرد.

 

 

 

 

چند دقیقه بعد بارسلونا توسط آنتوان گریزمان به گل دوم دست یافت اما داور آن را مردود اعلام کرد؛ موضوعی که باعث شد داور از VAR مشورت بگیرد و این فناوری نیز آفساید بودن گل بارسا را تایید کرد.

در ادامه نیز بارسلونا تسلط کاملی روی حریف داشت و در دقیقه ۲۷ روی ارسال کرنر از سمت راست زمین توسط لیونل مسی و با ضربه سر فوق العاده کلمنت لنگله به گل دوم دست یافت.

بعد از به ثمر رسیدن گل دوم توسط بارسلونا، بازی کمی به تعادل کشیده شد اما باز هم این شاگردان کیکه ستین بودند که تسلط کامل روی بازی داشتند. با این وجود چند موقعیت نصفه و نیمه برای بازیکنان لگانس به وجود آمد اما ثمری برای این تیم نداشت تا نیمه اول با نتیجه ۲-۰ به سود بارسلونا خاتمه پیدا کند. یکی از نکات عجیب نیمه اول، بازی فوق العاده ضعیف فرانکی دی یونگ بود که بارها توپ را در میانه زمین از دست داد.

در نیمه دوم نیز شرایط بازی تغییری نکرد و از همان ابتدا بارسلونا برتری محسوسی نسبت به حریف داشت تا این که در دقیقه ۵۹ لیونل مسی روی پاس فوق العاده فرانکی دی یونگ صاحب یک موقعیت از جناح راست زمین شد و بعد از نفوذ به محوطه جریمه لگانس ضربه نهایی خود را روانه دروازه کرد که توپ بعد از برخورد به مدافع حریف یعنی رودری ترین، تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد.

 

 

 

 

بعد از گل سوم بارسلونا، لگانس کمی جلوتر آمد و چند شوت نیز روانه دروازه تراشتگن کرد که هیچ کدام از آن ها از دقت کافی برخوردار نبودند. در دقیقه ۷۸ اما آنسو فاتی روی اشتباه مدافع لگانس، با دروازه حریف تک به تک شد و ضربه آرامی را به سمت دروازه روانه کرد که توسط دروازه بان حریف دفع شد؛ لیونل مسی توپ برگشتی را با یک شوت محکم به سمت دروازه زد که این توپ نیز توسط مدافع لگانس و از روی خط دروازه برگشت داده شد. این پایان کار نبود و آرتور ملو بعد از یک کش و قوس نسبتا طولانی توپ برگشتی دوم را دریافت کرد و با یک ضربه دقیق دروازه لگانس را برای بار چهارم گشود.

 

در ادامه بازی ایوان راکیتیچ که از دقیقه ۶۰ جای آرتور ویدال را در زمین گرفته بود، با یک پاس فوق العاده لیونل مسی را در موقعیتی تک به تک قرار داد و این فوق ستاره آرژانتینی نیز بعد از عبور از سد گلر لگانس، دروازه خالی این تیم را باز کرد.

 

 

 

 

در ادامه داور مسابقه سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که اتفاق خاصی در این لحظات رخ نداد و بازی با همان نتیجه ۵-۰ خاتمه یافت تا بارسلونا به شکلی قاطعانه به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا دل ری صعود کرده باشد.

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی گل دوم یک پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با مشکلات مالی عدیده دست به گریبان است که بار دیگر به این باشگاه قدرت مانور زیاد در انتقالات را نخواهد داد. بارسا باید چند بازیکن خود را بفروشد تا بتواند به فرمول یک در برابر یک لالیگا برسد. اینکه در ازای یک فروش بتواند بازیکنی جدید بخرد ولی فعلا تراز دستمزدها به حدنصاب لالیگا نرسیده است.

بارسا قصد دارد در تابستان پست هافبک دفاعی خود را تقویت کند. اوریول رومئو ستاره مورد انتظار نشان نداد و به همین دلیل دو گزینه جاشوا کیمیش و گیدو رودریگز روی میز هستند. 

کاپیتان بایرن قیمت بالایی دارد و جذب او بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل بارسا تمرکز خود را روی گیدو رودریگز آرژانتینی گذاشته که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و خرید او هزینه‌ای نخواهد داشت. اسپورت و موندو دپورتیوو نوشته‌اند انتقال هنوز نهایی نشده، ولی بارسا بیش از نیمی از مسیر را طی کرده و به احتمال فراوان گیدو را باید اولین خرید تابستانی بارسلونا دانست.

گیدو رودریگز از سال 2020 برای بتیس بازی می‌کند و فصل جاری در 25 بازی 1956 دقیقه در زمین بوده، دو گل زده و یک پاس گل نیز داده است. او 29 بازی ملی نیز برای تیم ملی آرژانتین انجام داده است.

دیگر خبرها

  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار