Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیدواری ماتیچ برای ماندن در منچستریونایتد باعث شده او پیشنهادات خود را رد کند.

طرفداری- اگر منچستریونایتد مذاکرات به منظور تمدید قرارداد با ماتیچ را آغاز کند آنگاه او پیشنهاد را می پذیرد. 

قرارداد نمانیا ماتیچ با منچستریونایتد شش ماه دیگر به اتمام می رسد و باشگاه انگلیسی بندی را در اختیار دارد که می تواند با فعال کردن آن، قرارداد او را برای فصل آینده تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تلگراف با وجود اینکه این هافبک صرب مدتی است در ترکیب منچستر به طور ثابت بازی می کند اما هنوز مذاکره ای برای تمدید قرارداد وجود نداشته است. ماتیچ تمام پیشنهادات خود از سوی تیم های دیگر را رد کرده و اگر شیاطین سرخ بخواهند قرارداد وی را تمدید کنند، آنگاه او تمایل دارد این تمدید قرارداد انجام شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمدید قرارداد پیشنهادات خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برابری تئون کوپماینرس با رکورد رود گولیت افسانه‌ای در سری آ

هافبک ارزشمند آتالانتا، یکی از بهترین هلندی های سالیان اخیر سری آ است.

از هفته سی و پنجم رقابت های سری آ ایتالیا در فصل ۲۰۲۳/۲۴، سالرنیتانا میزبان آتالانتا بود که این بازی با برتری ۲-۱ شاگردان گاسپرینی خاتمه یافت.‌ تئون کوپماینرس هافبک ۲۶ ساله و هلندی آتالانتا در این بازی هم گلزنی کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

کوپماینرس در ۳۱ بازی فصل جاری سری آ موفق به ثبت ۱۲ گل و ۴ پاس گل شده است. او اولین بازیکن هلندی پس از رود گولیت در فصل ۱۹۹۴/۹۵ است که از مرز +۱۲ گل در طول‌ یک فصل سری آ می گذرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • وستون مک کنی و رد پیشنهاد تمدید قرارداد با یوونتوس
  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • آمادگی میلان برای فعال کردن بند تمدید ۳ ساله قرارداد لوکا یوویچ
  • برابری تئون کوپماینرس با رکورد رود گولیت افسانه‌ای در سری آ
  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است