Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدحسین اسحقی با اشاره به تحویل ساختمان خانه هنر باغ گلستان به شهرداری تبریز، اظهار کرد: این ساختمان با کمک استانداری و اعضای محترم شورا و همچنین تلاش های شهردار محترم تبریز به شهرداری تحویل داده شد و با توجه به بازدید و تائید اعضای شورا، این ساختمان برای شورای اسلامی شهر تبریز اختصاص می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص ویژگی های ساختمان خانه هنر باغ گلستان عنوان کرد: این ساختمان از لحاظ بنا و کیفیت زیربنایی و همچنین زیبایی های بصری داخل و خارج آن، اهمیت خاصی دارد و با گذشت سال ها همچنان از استحکام و پایداری فوق العاده ای برخوردار است و از طرفی جلسه نخستین انجمن شهر تبریز که به نوعی نخستین انجمن ایران بود، در همین ساختمان برگزار شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز ادامه داد: با توجه به این ویژگی ها، برنامه مرمت ساختمان خانه هنر در برنامه شهرداری تبریز قرار گرفته و با توجه به قرابت باغ گلستان با شورای شهر و المان شمس، هم افزایی تاریخی و فرهنگی رخ می دهد.

او انتقال ساختمان شورای شهر به ساختمان هنر باغ گلستان را احیای این منطقه تاریخی دانست و گفت: حضور فیزیکی شهرداری و شورای شهر تبریز در این محل، فضایی اداری در آنجا ایجاد می کند و این امر موجب می شود تا ناهنجاری های موجود در باغ گلستان از میان رفته و زمینه های بازگشت دوباره خانواده ها به این محل فراهم شود.

اسحقی اظهار کرد: یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این محل، مجاورت ایستگاه مترو قونقا با ورودی باغ گلستان و ساختمان جدید شورای شهر است و تا پایان سال کار تکمیل این ایستگاه به پایان می رسد تا دسترسی به ساختمان شورای شهر از طریق سیستم حمل نقل ریلی ممکن باشد.

او با بیان اینکه با انتقال ساختمان شورای شهر، موزه های موجود در ساختمان خانه هنر باغ گلستان به عمارت ساعت تبریز منتقل می شود، عنوان کرد: این موزه ها از جمله موزه کاریکاتور که نخستین موزه کاریکاتور ایران است و همچنین موزه استاد بهتونی به موزه شهرداری واقع در عمارت ساعت تبریز منتقل می شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز یادآور شد: در حال حاضر متاسفانه بازدید از موزه کاریکاتور و موزه استاد بهتونی، شاید روزانه به تعداد انگشتان یک دست هم نرسد اما انتقال به موزه شهرداری موجب می شود تا میزان استقبال شهروندان و گردشگران افزایش یافته و این موزه ها دوباره احیا شود.

46

کد خبر 1347483

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی ساختمان شورای شهر موزه کاریکاتور شهرداری تبریز منتقل می شود شهر تبریز ویژگی ها موزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس

رئیس هیات بازرسی و انتخابات گلستان در جلسه هیات بازرسان انتخابات در گنبدکاووس گفت: به ازای هر شش شعبه اخذ رای یک بازرس تعیین شده است.

هانی محمدی افزود: مردم می‌توانند موارد تخلفات انتخاباتی را به سامانه پیامکی به شماره ۳٠٠٠۷۵۱۱۱ ارسال کنند.

وی تاکید کرد؛ بر مبنای ماده ۷۳ انتخابات، عملکرد کارکنان دستگاه‌های اجرایی در ساعات اداری و غیر اداری در دستور کار بازرسان است.

محمدی افزود: بر اساس ماده ۸۲ قانون انتخابات در صورت بروز تخلف، موارد به دادسرا، شورای نگهبان و تخلفات اداری معرفی می‌شود.

هادی احمدی دبیر ستاد انتخابات گلستان نیز گفت: سلامت انتخابات وظیفه ذاتی و بنیادی هیات‌های اجرایی است و نقش بازرسان حساس و سرنوشت ساز است.

در ادامه جلسه هم چنین مهدی دهرویه فرماندار ویژه گنبدکاووس تخریب نامزد‌ها در زمان انتخابات را مصداق بی دینی و بداخلاقی دانست و گفت: بازرسان با قبول مسئولیت، دین به گردن دارند و در صورت بروز هرگونه شائبه جانبداری با جدیت و قانونی برخورد می‌کنیم.

در گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس همزمان با سراسر کشور ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • رنگارنگ‌ترین محله‌های شهری جهان
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • خانه موزه‌ای در تهران که نماد عقل و عشق است
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود