Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@12:30:13 GMT

تصاویر تازه از خودروی کادیلاک Escalade

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۹۹۳۵

تصاویر تازه از خودروی کادیلاک Escalade

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، دنیا تنها یک هفته با معرفی خودرو جدید شرکت کادیلاک در لس‌آنجلس فاصله دارد.

این خودرو که Cadillac Escalade نام دارد قرار است، پس از طی کردن مراحل نهایی طراحی و ساخت، در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ به بازار جهانی عرضه شود.

حالا شرکت سازنده تصمیم گرفته است تا با انتشار چند تصویر از اتومبیل خود طرفداران را برای رویارویی با این خودرو جدید آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادیلاک اظهار داشته با انتشار دو تصویر مذکور به مخاطبین کمک می‌کند تا متوجه شوند انتظار چه نوع خودرویی را داشته باشند.

اتومبیل Cadilac Escalade خیلی وقت است که دیگر همانند یک راز برای مخاطبین نیست. از آنجا که تصاویری با پوشش استتاری این خودرو در ماه دسامبر توسط عکاسان جاسوس منتشر شده بود، خیلی از افراد از وجود چنین اتومبیلی مطلع بودند. با این حال تصاویر منتشر شده جدید جزئیاتی که در عکس‌های پیشین مشخص نبود را به نمایش می‌گذارند.

این تصاویر نشان دهنده طراحی خاص و دقیق سپر جلو و چراغ‌های بزرگ در قسمت پشتی خودرو است. بر خلاف طراحی کامل و بی‌نقص بدنه و قسمت خارجی خودرو، قسمت فنی داخل این اتومبیل قرار است دچار یک سری تغییرات و تعمیرات اساسی شود.

برای مثال محور فعال عقب خودرو قرار است جای خود را به یک سیستم تعلیق مستقل چند پیوندی دهد. طراحی داخل بدنه نیز قرار است از تغییرات جدیدی بهره‌مند باشد. بر طبق گفته مسئولین، یک نمایشگر OLED بزرگ و منحنی ۳۸ اینچی در خودرو وجود دارد و این فناوری اولین بار است که در صنعت خودرو سازی استفاده می‌شود.

خبر خوب آن است که تزئینات استفاده شده در داخل بدنه قرار نیست تا همانند Chevorlet Sururban تنها مملوء از چرم باشد.

به گفته مسئولین این خودرو از یک طراحی داخلی بخصوص برخوردار است. گفتنی است که پیش از انتشار اخبار اخیر، اکثر منابع بر این باور بودند که شرکت قصد دارد تا اتومبیل خود را به یک موتور ۴.۲ لیتری Blackwing V8 مجهز کند اما حالا این احتمال وجود دارد که خودرو از یک موتور ۶.۲ لیتری V8 برخوردار خواهد بود.

گفته می‌شود نسخه تمام الکترونیکی این اتومبیل قرار است تا سال ۲۰۲۳ پس از تولید توسط کارخانه Detroit Hamtramck وارد بازار جهانی شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کادیلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!

این خودروی محبوب دیگر ارزان نیست و قیمتش سر به فلک کشیده است.

قیمت رنو پی کی در بازار از حدود ۴۰ الی ۵۰ میلیون تومان شروع می‌شود.

نکته جالب توجه اینجاست که این خودروی قدیمی قیمتش حتی تا ۴۰۰ میلیون تومان هم در برخی آگهی‌ها می‌رسد.

حال شما بگویید آیا رنو پی کی با قیمت‌های چندصدمیلیونی می‌ارزد؟

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • لباسی تازه برای کادیلاک اسکالید-وی (عکس)
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • هزینه نگهداری از پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!