Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@18:39:37 GMT

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نوار غزه را بمباران کردند

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۰۱۹۲

به فارس، الجزیره لحظاتی پیش به نقل از خبرنگار خود گزارش داد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک زمین کشاورزی در شهر «رفح»، واقع در جنوب  نوار غزه را بمباران کرده‌اند. 

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست با تأیید این خبر گفت که «ارتش اسرائیل»، در واکنش به حمله راکتی از غزه مواضع جنبش مقاومت حماس را بمباران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این روزنامه مدعی شده جنگنده‌های صهیونیستی چندین موضع حماس را هدف قرار داده‌اند. طبق این ادعا یکی از این هدف‌ها یک ساخت زیرزمینی بوده است. 

ساعاتی قبل‌تر، بامداد جمعه منابع خبری از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در چندین نقطه از جنوب فلسطین اشغالی خبر داده‌اند. 

گزارش برخی از رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای چند انفجار در جنوب فلسطین اشغالی حکایت دارد. یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک ۳ راکت به سمت شهرک‌های مجاور غزه خبر داد.

این رسانه‌ها گزارش دادند آژیرهای هشدار در شهر «سدروت»، «دانشگاه ساپیر» (در سدروت)، شورای منطقه‌ای «نگب» و چند کیبوتص (دهکده‌های اشتراکی) در مناطق اطراف به صدا درآمده است. 

شبکه خبری المیادین گزارش داد یک نفر بر اثر سقوط راکت در منطقه سدروت مجروح شده که حال او وخیم گزارش شده است. 

روزنامه تایمز اسرائیل در توضیحات تکمیلی  مدعی شد هیچ فردی در اثر این حمله راکتی مستقیماً مجروح نشده، اما نوازدی که مادرش در حال فرار به سمت پناهگاه بوده از ناحیه سر دچار آسیب شده است.

این روزنامه صهیونیستی مدعی شده سامانه گنبدآهنین دو فروند از راکت‌های شلیک‌شده را رهگیری و منهدم کرد. راکت سوم در منطقه‌ای غیرمسکونی فرود آمد. 

منبع: الف

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی

روزنامه فرانسوی لوموند به نقل از یک منبع در دولت فرانسه نوشت که پاریس بدون قطع کامل روابط نظامی، صادرات تدافعی خود به رژیم صهیونیستی را به حداقل رسانده است.

براساس گزارش المیادین، این روزنامه افزود که فرانسه در پایان ماه اکتبر صادرات قطعات مورد استفاده در ساخت گلوله‌های توپخانه را به حالت تعلیق درآورد.

این روزنامه همچنین اشاره کرد که اراده روشنی در فرانسه برای عدم کمک به عملیات جاری در غزه وجود دارد.

لوموند توضیح داد که از زمان شروع جنگ علیه غزه، صدا‌ها برای محکوم کردن صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی که عملیات آن در نوار غزه از همه طرف مورد انتقاد قرار می‌گیرد، افزایش یافته است.

این روزنامه فرانسوی خاطرنشان کرد که در ۵ آوریل، شورای حقوق بشر سازمان ملل قطعنامه‌ای را صادر کرد که در آن خواستار «ممنوعیت» همه سلاح‌های ارائه شده به رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش لوموند، فرانسه از رای گیری ممتنع کرد، اما این متن وزن جدیدی بر همکاری نظامی بین دو طرف قرار داد، که در حال حاضر در مسیر باریکی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • روز ۲۰۵ طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان