Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آزادکاران ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند و پس از پایان این اردو که ۱۴ بهمن ماه خواهد بود برای رسیدن به مسابقات آسیایی یک مرحله اردوی دیگر که از روز ۱۸ بهمن ماه شروع می‌شود را پیش رو خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس عباس حاج کناری مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره برنامه‌های آتی آزادکاران گفت: بعد از رقابت‌های جام تختی همانطور که از قبل نیز برنامه ریزی شده بود بلافاصله اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آغاز شد و این مسابقات برای کادر فنی از جهاتی حائز اهمیت است، اما اولویت اصلی ما رقابت‌های گزینشی المپیک که فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود خواهد بود.

بیشتر بخوانید: برگزاری مراسم تشیع و خاکسپاری شهید گمنام در مجموعه ورزشی آزادی

دارنده دو مدال طلا و نقره کشتی آزاد جهان تصریح کرد: کسب ۴ سهمیه باقیمانده المپیک کار آسانی نیست و به همین منظور برنامه ریزی کادر فنی طوری است که در اولین رقابت گرینشی بهترین عملکرد را داشته باشیم تا در نهایت در رقابت‌های گزینشی دوم که اردیبهشت ماه در بلغارستان برگزار می‌شود برای کسب حداقل سهمیه تلاش کنیم.

حاج کناری درباره وضعیت حسن یزدانی نیز اظهار داشت: خوشبختانه یزدانی روند درمانی مطلوبی را پشت سر می‌گذارد و کادر فنی به بازگشت پُر قدرت او بسیار امیدوار است. ان شاالله حسن یزدانی با بالاترین آمادگی مهیای حضور در بازی‌های المپیک می‌شود و در این میدان نیز بهترین مدال را کسب خواهد کرد.

گفتنی است اردوی تیم ملی کشتی آزاد در محل آکادمی ملی المپیک واقع در مجموعه ورزشی انقلاب تهران در حال برگزاری است و رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا طی روز‌های ۲۹ بهمن تا ۴ اسفندماه سال جاری در شهر دهلی نو کشور هند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: آزادکاران برتر جام ایوان یاریگین مشخص شدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی رقابت های گزینشی اردوی تیم ملی برگزار می شود قهرمانی آسیا کشتی آزاد حاج کناری کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک

ایسنا/خوزستان داور خوزستانی از سوی اتحادیه جهانی کشتی در آخرین گزینشی المپیک به قضاوت خواهد پرداخت.

مهدی بشیرزاده داور پرافتخار خوزستانی برای مسابقات گزینشی المپیک که طی روزهای ۶ تا ۹ خردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود، انتخاب شد. 

به گزارش ایسنا، این رقابت ها آخرین مرحله گزینشی داوران و ورزشکاران برای المپیک است و از ایران به همراه مهدی بشیرزاده، دو داور دیگر به نام‌های کامران سلطانی زاده و نیما صادقی به این رویداد دعوت شده‌اند. 

پس از این مرحله داوران انتخاب شده در سمیناری در آتن یونان شرکت خواهند کرد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • ناراحتی پادشاه از غیبت دیوید تیلور در المپیک؛ حسن یزدانی: زیبایی کشتی کمتر شد!
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد